Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
OPPO Reno3 ve Reno3 Pro Satışa Çıkıyor
*
Epic Games’in Unreal Engine (UE) 4.25 versiyonu bugün kullanıma hazır hale geliyor. Bu güncelleme ile birlikte UE 4.25’te gerçek zamanlı ışın izleme desteği betadan çıkıyor. NVIDIA da bunu kutlamak için NVIDIA DXR Spotlight yarışmasının 2’nci turunu başlatıyor.
Yarışmayla bağımsız geliştiricileri Microsoft DirectX Ray Tracing (DXR) ile deneme yapmaya teşvik etmek amaçlanıyor. DXR Spotlight yarışmasında içerik oluşturuculardan ve bağımsız oyun geliştiricilerden DXR ve Unreal Engine 4.24 (ve üstü) kullanarak gerçek zamanlı ışın izlemeyi öne çıkaran teknoloji demoları oluşturmaları isteniyor.
ASUS, Epic Games, Microsoft, MSI ve Razer tarafından desteklenen yarışma, gerçek zamanlı ışın izlemeli içeriklerin sürekli gelişim içinde olmasını hedefliyor. Yarışmaya 18 yaşından büyük bütün içerik üreticileri ve bağımsız oyun geliştiriciler katılabiliyor. Türkiye’den de katılımın mümkün olduğu yarışmada NVIDIA kazananları, özgünlük, yaratıcılık ve teknik özelliklere göre belirliyor.
Işın İzlemede Bağımsız Geliştiricilerin etkisi
DXR desteği sadece büyük oyun stüdyoları için sunulmuyor. Işın izleme kullanan bağımsız oyun geliştiriciler tarafından; Stay in the Light, Bright Memory ve Deliver Us The Moon gibi etkileyici oyunlar yayınlandı. Bağımsız şirketler için ışın izleme, oyunlarında farklılık yaratmak için harika bir yöntem olarak öne çıkıyor.
Geçtiğimiz yılın kazananları
Geçen yılın kazananları ile ilgili güncel bilgiler ise şöyle:
Yorum Yaz