Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
OpenAI, nükleer tehditler de dahil olmak üzere ‘yıkıcı’ yapay zeka risklerini incelemek için bir ekip kurdu
Elon Musk’ın satın almasından bu yana genel olarak azalan kullanıma rağmen, X’in mikroblog pazarındaki tutumu ilk düşünülenden daha sağlam olabilir. The Wall Street Journal’ın araştırma firması Sensor Tower’ın verilerine dayandırdığı haberine göre, eskiden Twitter olarak bilinen uygulamanın günlük aktif kullanıc
Sensor Tower kullanımın azaldığına işaret eden tek firma değil. Bir başka araştırma firması olan Similarweb de kısa süre önce X trafiğinin ve aylık aktif kullanıcı sayısının düşüşte olduğunu açıkladı.
Uygulama istihbarat sağlayıcısı Apptopia, X’in günlük aktif kullanıcı sayısının düştüğü konusunda Sensor Tower ve diğerleriyle büyük ölçüde hemfikir olsa da, bu düşüşün bu yılın Mayıs ayında başladığını düşünüyor. Uygulama Temmuz ayında X olarak yeniden markalaştığında indirmeler de düşmeye başladı. Ancak firmaya göre bu, günlük aktif kullanıcı sayısındaki düşüşün uzun süredir Twitter/X kullanıcısı olan kullanıcıların elde tutulmasındaki azalmayla değil, Twitter markasının uygulama mağazalarından kalkması nedeniyle yeni kullanıcıların gelmemesiyle ilgili olduğu anlamına gelebilir. (Ayrıca, Instagram Threads bu yaz piyasaya sürüldüğünde, hemen “Twitter” teriminin reklamını yapmaya başlayarak işleri daha da karmaşık hale getirdi).
Başka bir deyişle, bu bir “kaçan kullanıcılar” durumu değil, marka değişimi sonrası kayıpları geri dolduran yeni kullanıcılarla ilgili bir sorundur.
Apptopia’nın tahminleri, Threads gibi X’in yeni rakiplerinin kullanıcıları bir uygulamadan diğerine çekmediğini de ortaya koydu. Aslında, iki uygulama arasındaki örtüşme düşündüğünüzden daha düşük. Threads’in piyasaya sürülmesinden bir ay sonra, X kullanıcılarının yalnızca %10’u Instagram’ın yeni Twitter rakibini denemişti ve bu rakam uygulamanın piyasaya sürülmesinden kısa bir süre sonra %5’e düştü.
ı sayısı Eylül ayında %16 düştü. Firma ayrıca kullanıcı başına günlük harcanan ortalama sürenin de üçüncü çeyrekte yıldan yıla %2 düştüğünü söyledi. Bununla birlikte, başka bir firma X’in ölçümleri hakkında biraz farklı bir görüşe sahip ve ABD’deki günlük aktif kullanıcıların X’te geçirdikleri sürenin aslında arttığını ve X’in ABD’deki güçlü kullanıcılarının kullanımının büyük ölçüde değişmediğini tespit etti.
Daha fazla bülten için;
Hawk’ı satın alan Azerion, dijital reklamcılık pazarındaki pozisyonunu güçlendiriyor!
Yorum Yaz