Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
‘Riskler artacak’: Apple, bazı iPhone’larda yan yüklemeye izin vermeye zorladığı için AB’yi eleştirdi
Google’ın popüler web tarayıcısı Google Chrome, yakın zamanda bazı yeni özelliklere sahip oldu ve bunlardan en çok dikkat çekeni, cihazların zayıf bir bağlantıya sahip olduğu dönemlerde geliştirilmiş arama işlevselliği.
Google’ın resmi blogu The Keyword’deki yazısında belirttiği gibi, bazen bilgiye ihtiyaç duyduğunuzda en iyi internet bağlantısına sahip olmayabilirsiniz – ve şimdi Google, kendinizi böyle bir konumda bulduğunuzda arama önerileri göstermek için iOS ve Android cihazlarda Chrome için cihaz üzerindeki yetenekleri geliştirdi.
Chrome’un bu gelişmiş arama özelliklerine sahip olması, Gizli Mod’u kullanırken daha iyi öneriler bekleyebileceğiniz anlamına da geliyor. Chrome, internetten ya da tarama geçmişinizden genellikle topladığı türden bilgileri toplayamasa bile arama önerileri bekleyebilirsiniz.
Chrome’da arama ile ilgili bekleyebileceğiniz tek gelişme bunlar değil. İlk olarak, Chrome’da oturum açtığınızda (ve muhtemelen internete bağlı olduğunuzda), arama önerilerinin diğer kullanıcıların en son aramalarınızla ilgili aradığı şeylere benzer olmasını bekleyebilirsiniz.
Blog yazısında şöyle bir örnek veriliyor: Son aramanız “Japchae” ise ve varsayılan ana sayfanız Google Arama olarak ayarlıyken yeni bir sekme açtıysanız, arama çubuğuna gittiğinizde en son aramalarınızın bir listesi ve diğer popüler Kore yemeklerini gösteren “İnsanlar da arıyor” önerileriyle karşılaşacaksınız.
Arama önerileri, daha önce yalnızca belirli bir ürünü yazdığınızda size bir görsel gösterilirken, artık yanlarında daha fazla görselle birlikte açılacak. Şimdi, daha az spesifik olabilir ve daha genel ifadeler veya terimler yazabilirsiniz ve daha geniş alışveriş kategorilerinin yanı sıra resimler de gösterilir.
Google, belirli bir marka ya da model belirtmeden adres çubuğuna “bohem masa” yazıldığı bir örnek gösteriyor ve her bir nesne türü için eşlik eden görsellerle birlikte arama sonuçları açılıyor. Yanlarında resim olmayan bazı sonuçlar gösteriliyor, ancak bunun nedeni Google’ın yalnızca en alakalı arama önerileri için resim göstermeyi seçmesi olabilir.
Genel olarak, bunlar Chrome’un arama işlevselliğinde bazı ilginç iyileştirmeler, özellikle de internete bağlı olmadan internette arama yapabileceğiniz anlamına geliyorsa. Chrome’un sezgisel ve kullanıcı dostu özellik seti, dünyada en yaygın kullanılan web tarayıcısı olmasının önemli bir nedenidir ve Google’ın Chrome’un kullanılabilirliği üzerinde ince ayarlar ve iyileştirmeler denemeye devam ettiğini ve sadece şöhretine dayanmadığını görmek güzel.
Yorum Yaz