Toyota, Stellantis ve VW’yi geride bırakarak Tesla’nın elektrikli araç şarj standardına geçti

Sıradaki içerik:

Toyota, Stellantis ve VW’yi geride bırakarak Tesla’nın elektrikli araç şarj standardına geçti

e
sv

Elon Musk, X’in yakında iki yeni premium seviye başlatacağını doğruladı

22 Ekim 2023 02:54

Elon Musk bugün, X’in (eski adıyla Twitter) yakında iki yeni premium seviye başlatacağını söyleyerek önceki raporları ve kod görüntülerini doğruladı.

Platformun sahibi, bir katmanın mevcut aylık 8 dolarlık plandan daha düşük maliyetli olacağını, ancak reklamları azaltmayacağını söyledi. Diğer katman ise tüm reklamları kaldıracak olan daha pahalı bir seviye olacak. Mevcut premium plan abonelere “yarı reklam” göstermeyi vaat ediyor. Musk bu yeni seviyelerin fiyatlarından bahsetmedi.

Bu ayın başlarında @aaronp613, X’in kodunda üç ayrı premium katmanla ilgili referanslar buldu. Bloomberg ayrıca şirketin daha fazla gelir elde etmek için birden fazla ücretli planı test ettiğini de bildirdi.

Özellikle Meta’nın, şirketin verilerini işlemesine izin vermeyi reddetmeleri halinde kullanıcıların reklamsız bir seviye seçeneğine sahip olması gerektiğini söyleyen bir AB Mahkemesi kararına yanıt olarak reklamsız bir seviye düşündüğü söyleniyor. TikTok da geçtiğimiz günlerde reklamsız bir seviyeyi test ettiğini doğruladı. X’in bu hamlesinin AB Mahkemesi kararına bir yanıt olup olmadığı net değil.

Musk ve ekibi X’in gelirini artırmak için yeni yollar deniyor. Bu haftanın başlarında şirket, Yeni Zelanda ve Filipinler’deki yeni kullanıcılar için gönderme, beğenme ve yeniden gönderme gibi temel işlevler için yıllık 1 dolarlık bir planı test etmeye başladı. Sosyal ağ, bu hamlenin platformdaki bot sayısını azaltmaya yönelik olduğunu ve “kâr amacı gütmediğini” söyledi.

Bu ayın başlarında Reuters, Musk’ın devralmasından bu yana reklam gelirlerinin sürekli düştüğünü bildirmişti. Dolayısıyla Musk’ın abonelik gelirlerini artırmak için hamleler yapması şaşırtıcı değil.

Şirket, eski NBCU yöneticisi Linda Yaccarino’nun CEO’luğunda reklamverenleri çekmeye çalışırken, cazip görünen metrikler yayınlamaya çalışıyor. Bu ayın başlarında Yaccarino, X’in yaklaşık 245 milyon günlük aktif kullanıcıya ve 500 milyon günlük gönderiye sahip olduğunu söyledi.

 

Daha fazla bülten için;  

‘Paycell Alışveriş Limiti’ Trendyol’da

 

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!