Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Dikkat edin – bu QR kodu bir kimlik avı dolandırıcılığı olabilir
Başka bir gün, başka bir dönüşüm: Toyota bu hafta yaptığı açıklamada, Toyota ve Lexus elektrikli araçlarının 2025 yılından itibaren Tesla’nın şarj cihazlarını benimseyeceğini duyurdu.
Küresel satışlara göre en büyük otomobil üreticisi olan Toyota, Hyundai, Kia, Honda, Nissan, Mercedes, GM ve Ford’un ardından Kuzey Amerika Şarj Standardını (NACS) destekleyen en son şirket oldu. Yaklaşık beş ay içinde Tesla, Biden yönetimi tarafından desteklenen standart olan Kombine Şarj Sistemini (CCS) neredeyse bir kenara bıraktı.
Bu geçiş, elektrikli araç alıcılarının Tesla’nın şarj ağına erişimini kolaylaştıracaktır, ancak bu bir gecede gerçekleşmeyecektir. Yukarıda bahsi geçen otomobil üreticileri 2025 yılında NACS destekli elektrikli araçlarını tanıtmaya başlayacaklarını, Mercedes ve GM ise 2024 yılında adaptörleri bırakacaklarını söylüyor.
Şirketin Ekim ayı başında yaptığı açıklamaya göre, Toyota’nın Kuzey Amerika elektrikli araç satışları (hibritler dahil) son zamanlarda çok arttı – bu yıl şimdiye kadar %20 arttı.
NACS söz konusu olduğunda, VW ve Stellantis geriye kalan iki büyük direnişçi. VW’nin yaz aylarından bu yana Tesla ile standart konusunda görüşmeler yaptığı bildiriliyor. Son duyduğumuza göre Stellantis de bu konuyu araştırdığını söylemiş. Tesla’nın standardına yönelik son ivme göz önüne alındığında, bu sadece bir zaman meselesi gibi görünüyor.
Daha fazla bülten için;
Yorum Yaz