Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Yüksek kaliteli ses ile çok kaynaklı müzik: Sony’nin yeni Walkman’i ile tanışın
Electronic Arts, geçen yıl Project Atlas’ı “bulutsal oyun geleceği için bir vizyon” olarak duyurdu. Amaç yalnızca akışa açık bir oyun hizmeti değil: Genel olarak konuşursak, EA’in planı daha derin ve daha kişiselleştirilmiş oyunlara olanak sağlamak için bulut tabanlı hizmetleri kullanmak ve “sonunda kullanıcı tarafından oluşturulan içerikle dolu bir dünya yaratmak – Oyun motorlarının ve oyun servislerinin arasındaki çizgileri bulanıklaştırmak. “
Projenin ne zaman hayata geçebileceği konusunda hiçbir gösterge yoktu, ama yavaş yavaş geliyor. Baş teknoloji sorumlusu Ken Moss, Medium’da yayınlanan yeni bir haberde EA’in “oyuncularımızın EA’inn bulut teknolojisi ile yayınlanan oyunları deneyimlemesi için harici deneme” için hazırlandığını söyledi.
“Bu özel testle hedefimiz, çeşitli ağ koşullarında ve birden fazla sunucu yönlendirme senaryosunda performansı ve hizmet kalitesini test etmek için büyük ölçekte girdi toplamaktır. Bu özel test PC’de bulut oyununa odaklanacak, aynı zamanda Moss, diğer birçok cihazdaki performansı anlamaya çalışacağız “diye yazdı. “En önemlisi, oyuncularımız için bulut oyun deneyiminin nasıl geliştirileceğini öğrenmek için buradayız.”
Test, EA’in, farklı oyun gereksinimlerine sahip farklı türlerde, çoğu zaman ideal olandan daha düşük olacak olan gerçek dünya koşullarında “bulut oyunlarında güçlü hizmet kalitesi” sunma yeteneğini incelemeye yöneliktir. Bunu başarmak için, denemede dört oyun yer alacak – FIFA 19, Titanfall 2, Need for Speed Rivals, Unravel – çapraz oynatma (desteklenen cihazlarda) ve çapraz kaydetme etkin olacak; bulut oyun test uzmanları da Origin’deki oyuncularla “etkileşim kurabilecek”.
“Bulut oyunlarının peşinde koşmamızın sebebi oyunlarımıza ve oyuncularımıza bağlıdır. Her zaman oyuncularımızın olduğu yerde olmak istediğimizi söyledik. Oyuncularımız için daha fazla seçime tamamen inanıyoruz ve onları oyun dünyasına bağlıyoruz, daha fazla platform ve coğrafyada. “Moss yazdı. “Aboneliklerin oyuncuların minimum sürtünmeyle harika içeriğe erişebilmeleri için inanılmaz güçlü bir teklif olabileceği gibi, bulut akışıyla birleştiğinde de yeni oyunlara girmeyi ve yeni topluluklarla bağlantı kurmayı daha da cazip hale getirebiliriz. Oyunlarımızın her durumda ve her platformda güzel ve sorunsuz bir şekilde performans göstermesini sağlayacağız. ”
“Sonuç olarak Cloud gaming geliyor. Artık bu bir soru değil, fakat ne zaman? Hala çok erken ama öğrenmek için bir sonraki adımı atmaktan heyecan duyuyoruz ve bunu yapabilmek için harika topluluğumuzdaki bazılarınızla birlikte çalışacağız… Bu, bulut destekli bir gelecek için oyunlarımızın ve hizmetlerimizin kalitesini artırmakla ilgili… Bu nedenle, deneyiminizi arttırmak ve daha fazla insana oyun oynamak için ilham vermek için bir fırsat varsa araştıracağız. “
Project Atlas testine katılmak için EA hesabınıza giriş yapın (ya da henüz bir hesabınız yoksa kayıt olun), ardından kenar çubuğu menüsünün altındaki “Community Playtesting” sekmesine tıklayın. Bu, sizi mevcut ve yaklaşmakta olan playtestlere erişebileceğiniz ayrı bir giriş ekranına götürecek. Bir başlangıç zamanı duyurulmadı.
Yorum Yaz