Tüm finansal işlemleri tek uygulamada toplayan Paycell yenilendi

Sıradaki içerik:

Tüm finansal işlemleri tek uygulamada toplayan Paycell yenilendi

e
sv

YouTube Akıllı TV’lerde Daha Az Reklam Yayınlayacak

07 Eylül 2023 20:52

İyi haber: YouTube akıllı TV’lerde daha az reklam yayınlayacak. Kötü haber ise reklamlar daha uzun olacak.

YouTube Premium abonesi değilseniz, en iyi TV’ler de dahil olmak üzere çoğu platformdaki normal YouTube’un oldukça reklam ağırlıklı olduğunun farkındasınızdır. Oldukça kısa videolar bile size bir şeyler satmaya çalışan insanlar tarafından yarıda kesilme eğilimindedir.

Elbette bu da işin bir parçası ve bu makale de reklamlarla finanse edilirken reklamlardan yakınmak bizim için oldukça riyakarca olur. Ama bir reklam var, bir de kötü reklam var. Reklamlarla bir sorunumuz yok, ancak bazen reklamların biraz fazla yoğun olduğunu hissedebiliyoruz.

Bu durum özellikle, bağlamı hiç dikkate almadan filmlerin tam ortasına reklam yerleştirme eğiliminde olan FAST (Free Ad-Supported Television) hizmetlerinde ve sinir bozucu bir şekilde sık sık kesintiye uğrayan uzun YouTube eğitimlerinde fark ettiğimiz bir şey.
Görünüşe göre YouTube bu sorunun farkında ve reklamları sunmanın farklı yollarını deniyor. Yakın gelecekte daha az reklam görebilirsiniz, ancak gördükleriniz biraz daha uzun sürebilir.


YouTube ne tür reklamlar üzerinde çalışıyor?
Google’ın reklam sunumunu yeniden değerlendirmesinin nedeni kısmen izleme şeklimizin değişiyor olması. YouTube kısaları ayda iki milyardan fazla kullanıcıya ulaşırken, YouTube, hizmette daha uzun içerik izleyenlerin sayısının arttığını söylüyor.

ABD’de YouTube’a bağlı TV izleyicilerinin %65’i 21 dakika veya daha uzun içerikler izliyor. Bu mantıklı: Akıllı televizyonumda arkama yaslanıp YouTube izlediğimde, telefonumda vakit öldürdüğümden çok daha farklı içerikler izlediğimi biliyorum. Ve kısa kliplerden para kazanmaya çalışırken mantıklı olan reklam sıklığı, bir belgesel veya filmde biraz fazla gelebilir.

Resmi Google bloguna göre: “TV ekranlarındaki uzun biçimli içerikler söz konusu olduğunda, izleyicilerin %79’u video reklamlarının video boyunca dağıtılmak yerine bir araya getirilmesini tercih ediyor.” Ben kesinlikle bu %79’un içindeyim ve Google şu anda “büyük ekranda daha kesintisiz bir izleme deneyimi yaratmak için daha az sayıda, daha uzun reklam araları gibi izleyiciler için ortalama kesintileri en aza indiren yeni seçenekleri değerlendiriyor.” Google ayrıca reklam aralarının ne kadar süreceği konusunda size daha iyi bilgi verebilir.

Google, çok yakın bir gelecekte kullanıma sunulma olasılığı çok yüksek olmadıkça deneylerini resmi blogunda detaylandırma eğiliminde değil. Dolayısıyla YouTube’u bir televizyonda izliyorsanız, deneyiminiz çok yakında çok daha iyi hale gelecektir.

 

Daha fazla haber için;

ASUS Vivobook S 15 OLED BAPE® Edition Teknoloji ve sokak modasını buluşturan tasarım

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!