Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Samsung’un yeni HBM3E bellek teknolojisi 1.2TB/s’ye ulaştı – Nvidia’nın bir sonraki yapay zeka canavarı GPU’su GH200’e güç vereceğine bahse girebilirsiniz
Eskiden Twitter olarak bilinen X, ek gelir elde etmek amacıyla abonelik teklifine iki yeni katman ekliyor. Sosyal medya devi, aylık 16 dolar olan ve “en büyük yanıt desteği” sunan ve Sizin İçin ve Takip Edilenler akışlarından reklamları kaldıran yeni bir Premium+ katmanı ekliyor. Bu katman aynı zamanda gelir paylaşımı ve diğer içerik oluşturucu araçlarına erişim ile birlikte geliyor.
Bugün kullanıma sunulan ikinci katman “Temel” olarak adlandırılıyor ve aylık ücreti 3 dolar. Bu katmanda mavi bir onay işareti bulunmuyor, ancak gönderileri düzenleme ve daha uzun metin ve videolar yayınlama gibi temel özellikler içeriyor. Ayrıca “küçük bir yanıt desteği” de sunuyor.
Premium+ ile tanışın
Yeni katmanların her ikisi de artık web’de mevcut.
Yeni katmanlar, Twitter Blue’nun yerini alan standart X Premium katmanına katılıyor. Aylık ücreti 8 dolar olan bu katman kullanıcılara mavi onay işareti, yanıtlarda öncelik sıralaması, yer imi klasörleri, daha uzun gönderiler, metin biçimlendirme, temalar, sms ile iki faktörlü kimlik doğrulama, şifrelenmiş DM’ler ve daha fazlasını sunuyor.
Yeni katmanların lansmanı, Bloomberg’in X’in yeni abonelik katmanları üzerinde çalıştığını bildirmesinden birkaç hafta sonra gerçekleşti.
Yeni katmanların tanıtımı, Elon Musk’ın geçen sonbaharda platformun dizginlerini ele almasından bu yana karşılaştığı reklam dolarlarındaki kayıpla uğraşırken X’e gelirlerini artırmak için ek yollar sunacak. Musk’ın tartışmalı değişiklikleri reklamverenleri geri çevirdi ve büyük şirketler, reklamlarının nefret söylemi ve Nazi yanlısı içeriklerin yanında gösterilmesinin ardından reklamlarını sosyal ağdan çekti. Bu ayın başlarında Reuters, şirketin ABD’deki reklam gelirlerinin Musk’ın görevi devralmasından bu yana her ay azaldığını ve son rakamların Ağustos ayı itibariyle yıldan yıla %60’lık bir düşüş gösterdiğini bildirdi.
Daha fazla bülten için;
Siber güvenlikte dijital direnişin yeni çağını başlatıyorlar
Yorum Yaz