Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Oyun İnclemesi: Mortal Kombat 1
Eski adı Twitter olan X, iOS uygulamasındaki ve web’deki bağlantı kartlarından başlıkları kesmeye başladı. Bu, sol altta yalnızca bağlantının alan adını içeren ve gözden kaçması kolay bir görüntü göreceğiniz anlamına geliyor.
Bu hamle, Elon Musk’ın kullanıcıların doğrudan platformda “uzun biçimli içerik” yayınlamalarını sağlama çabalarının bir parçasını oluşturuyor. Musk esasen insanların platformda daha fazla zaman geçirmesini istiyor.
Bu haftanın başlarında Axios, Similarweb’in verilerini kullanarak Facebook ve X gibi kaynaklardan gelen haber sitelerinin trafiğinin büyük ölçüde düştüğünü bildirdi. Bir kullanıcı rapordan bir grafik yayınladığında Musk, X’in algoritmasının platformdaki zamanı optimize etmek için tasarlandığını, bu nedenle bağlantıların “o kadar dikkat çekmediğini” söyleyerek yanıt verdi.
Musk’ın Ağustos ayında değişiklik hakkında paylaşımda bulunduğu göz önüne alındığında, bu hamle gerçekten de sürpriz olmadı. O zaman, bağlantı önizlemelerinden başlık metninin çıkarılmasının “estetiği büyük ölçüde iyileştireceğini” söylemişti.
X, haberler ve başlıklar hakkında farklı düşünen tek platform değil. Instagram’ın kurucu ortakları tarafından oluşturulan Artifact adlı platform, kullanıcıları web’in her yerinden bağlantılar göndermeye teşvik ederek uygulamayı bir keşif platformu haline getirmeye çalışıyor. Haziran ayında, kullanıcıların tıklama tuzağı olarak gördükleri makalelerin başlıklarını yeniden yazmak için yapay zekadan yardım almaya başladı.
Eylül ayında Musk, X kullanıcılarının her gün 100 milyon ila 200 milyon gönderi oluşturduğunu söyledi. Çarşamba günü, sosyal medya şirketinin CEO’su Linda Yaccarino, bir konferansta kullanıcıların günde 500 milyon gönderi gönderdiğini söyledi. Bir X yöneticisi Yaccarino’nun verdiği rakamın doğru olduğunu teyit etti.
Reuters Çarşamba günü, Musk’ın şirketi devralmasının ardından X’in gelirinin her ay bir önceki yıla göre en az %55 oranında azaldığını bildirdi. Şirket, platform için reklamverenleri elde tutma konusunda zorluklarla karşılaştı. Son röportajlarda Yaccarino, reklamverenlerin platforma geri döndüğünden bahsetti ve şirketin gelecek yıl kârlı olacağını iddia etti.
Daha fazla bülten için;
Yorum Yaz