Bu Windows zararlı yazılımı şimdi Linux sistemlerini hedef alacak şekilde gelişiyor

Sıradaki içerik:

Bu Windows zararlı yazılımı şimdi Linux sistemlerini hedef alacak şekilde gelişiyor

e
sv

Nvidia CEO’su Jensen Huang – Yapay zeka ile çalışmak yakında yeni çalışanları işe almak gibi olacak

25 Eylül 2024 23:59

Nvidia CEO’su Jensen Huang’ın öngörüsüne göre, işletmeleri daha akıllı ve daha verimli hale getirmek için birlikte çalıştıklarından, yapay zeka temsilcilerini iş gücüne dahil etmek yakında insan çalışanları işe almak kadar yaygın olacak.

San Francisco’da kısa süre önce düzenlenen Dreamforce 2024 etkinliğinde konuşan Huang, aracılar ve asistanlar her yerdeki işletmelerde yaygınlaştıkça, yapay zekanın işyerine entegre edilmesinin yakında çok daha doğal hissedileceğini belirtti.

Etkinlikteki bir sohbet toplantısında Huang, Salesforce CEO’su Marc Benioff’a yapay zeka temsilcilerinin insan çalışanların yerini almayacağını, bunun yerine veri girişi gibi zaman alan görevleri ortadan kaldırarak üretkenliği artıracağını ve çalışanları daha verimli işler için serbest bırakacağını söyledi.

İşe Alıştırma Yapay Zekası

Huang, “Bu, yazılım yazmaktan çok bir çalışanı işe almaya benzeyecek” diyor ve ekliyor: “Bu, daha çok bir şeyler yapmanıza yardımcı olacak bir ekip üyesini tanıtmaya ve karşılamaya benzeyecek… O kişiyle ve o temsilciyle iletişim kuracak, görevin ne olduğunu açıklayacak, örnekler gösterecek ve çıktının neye benzeyeceğini anlatacaksınız.”

Yapay zeka aracıları Dreamforce 2024’ün ana temalarından biriydi; Salesforce, tüm işletmeler için yapay zeka destekli tekliflerden oluşan yeni Agentforce platformunun tanıtımını yaptı.

Etkinlikte ayrıca Nvidia ve Salesforce, Nvidia’nın NIM mikro hizmetleri ve NeMo’nun Salesforce platformu yapay zeka araçlarının yanı sıra özelleştirilmiş modeller sunmasıyla, çalışanlar için daha güçlü ve faydalı içgörüler ve üretkenlik artışları sağlamak için Nvidia AI platformunu Agentforce ile bir araya getirecek bir ortaklığı duyurdu.

Bu, bir şirketin ürün geri çağırma veya hizmet kesintisi durumunda müşteri hizmetleri etkileşimlerini hızla ölçeklendirmesi veya aşırı hava koşullarında teslimat tarihlerinin gerçek zamanlı olarak ayarlanmasına izin vermesi gerekebileceği kriz yönetimi gibi yüksek riskli durumlarda özellikle yararlı olabilir.

 

 

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!