Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
AirPods Max USB-C dönüştürme kiti
Electronic Arts (EA) Çarşamba günü Amerikan Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu’na (SEC) sunduğu bir rapora göre personel sayısını %5 azaltacak. Bu hamle sonucunda 650’den fazla EA çalışanı işini kaybedecek. Şirket bazı oyunlar üzerinde çalışmayı sonlandırarak, geniş kapsamlı yeniden yapılanma sürecine girecek
EA’nın kesintileri, geçen yıldan bu yana video oyun endüstrisini sarsan uzun bir işten çıkarma dizisinin en sonuncusu oldu. 2023 yılında, 10.500’den fazla video oyunu çalışanı işini kaybetti. Endüstride 2024 yılının sadece Ocak ayında 6.000’den fazla kişi işten çıkarıldı. Şimdiye kadar işten çıkaran video oyunu şirketleri arasında Microsoft, Riot Games ve Unity gibi birçok şirket bulunuyor. Salı günü, Sony’nin PlayStation bölümünden 900 kişiyi, yani çalışanlarının yaklaşık %8’ini işten çıkartacağını duyurmuştu.
EA çalışanlarına gönderilen bir notta CEO Andrew Wilson, şirketin “her yerdeki hayranlara daha derin, daha bağlantılı deneyimler sunmak için şirket operasyonlarımızı kolaylaştırdığını” yazdı. Notta, EA’nın kesintileri önümüzdeki çeyreğin başlarında bitirmeyi beklediği belirtiliyor. Wilson, kesintilerin EA’in “sahip olduğumuz fikri mülkiyet hakları, spor ve devasa çevrimiçi topluluklar dahil olmak üzere büyük fırsatlara” daha fazla odaklanmasına olanak tanıyacağını ekliyor.
Bu hamlenin doğrudan etkileyeceği oyunlardan biri, Respawn adlı oyun geliştirme stüdyosu tarafından geliştirilmekte olan bir Star Wars birinci şahıs nişancı oyunu, IGN’e göre. EA Eğlence Başkanı Laura Miele’nin çalışanlara bir notta, “Bir projeden vazgeçmek her zaman zordur ve bu karar, ekibin sahip olduğu yetenek, azim veya oyun için gösterdiği tutkunun bir yansıması değildir” dediği belirtildi. “Hayranlara istedikleri ikonik oyunların devam bölümlerini sunmak, büyük çapta hikaye anlatımıma odaklanmanın doğru yeridir.”
Yorum Yaz