Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Bupa Türkiye, Compu Group Medical (CGM) Türkiye’yi Satın Alıyor
Amazon’un geçen hafta reklamverenler için üretken yapay zekayı benimsemesinin ardından, Google da bugün ABD’deki reklamverenler için bir dizi üretken yapay zeka ürün görseli aracını kullanıma sunuyor. Yapay zeka destekli yeni Product Studio aracılığıyla, satıcılar ve reklamverenler, kullanmak istedikleri görselin istemini yazarak yeni ürün görsellerini ücretsiz olarak oluşturmak için metinden görsele yapay zeka özelliklerinden yararlanabilecekler.
Bu özellik, ürün görsellerinin arkasındaki arka planın rengini değiştirmek veya arka planı düz bir renk yapmak gibi basit görevler için kullanılabilir. Ya da bir ürünün belirli bir sahnede gösterilmesini talep etmek gibi daha gelişmiş bir şey için de kullanılabilir. Örneğin, şirket Mayıs ayında bu özelliği ilk kez duyurduğunda, bir cilt bakım şirketinin “arka planda tropik bitkilerle şeftalilerle çevrili” bir ürün gibi bir şey yazarak mevsimsel görüntüler talep edebileceğini öne sürdü. Şimdi aynı şirket “çam dalları veya kozalaklarla çevrili kar üzerinde oturan” ürün gibi kışla ilgili bir şey talep edebiliyor.
Google, üretken yapay zeka modelinin, yeniden çekim gerektirmeden düşük kaliteli görüntülerin iyileştirilmesine ve dikkat dağıtıcı bir arka planın kaldırılmasına da yardımcı olabileceğini söyledi.
Yapay zeka görüntü özellikleri sayesinde, her ölçekteki işletme, yeni fotoğrafçılık seansları için tekrar tekrar harcama yapmak zorunda kalmadan, reklamlarıyla birlikte profesyonel görüntüler oluşturma olanağına sahip olacak. Bu özelliğin, ilk fotoğraf çekiminin yerini almasa bile, bir işletmenin halihazırda sahip olduğu mevcut ürün fotoğrafçılığını artırmak için kullanılmasını ve varlıklarını farklı kampanyalarda (mevsimsel çabalar veya bir tür tema etrafında odaklananlar gibi) yeniden kullanmalarına izin vermesini bekliyoruz.
Google, bu özelliğin ABD’deki tüm Merchant Center Next kullanıcılarına ve Shopify’daki Google ve YouTube uygulamasına sunulduğunu söylüyor. Bugün kullanıma sunulmaya başlandı.
Yapay zeka özelliği, Google Arama ve Haritalar için müşterilere hangi markaların kendilerini küçük işletme olarak tasarladıklarını vurgulayacak bir “küçük işletme” özelliği de dahil olmak üzere, satıcılar için diğer yeni eklemelerle birlikte kullanıma sunuldu. Google, kaç ürün sundukları veya ne kadar web trafiği gördükleri gibi faktörlere bağlı olarak bu özelliği bazı listelere otomatik olarak ekleyeceğini söyledi. Bununla birlikte, işletmeler istedikleri zaman bu özelliği ayarlayabilir ya da Merchant Center’dan veya İşletme Profillerinden kaldırabilirler.
Google, müşteriler Arama’da satıcı adlarını ararken bilgi paneli aracılığıyla alışveriş yapanlara daha fazla bilgi göstermeye başlayacağını söylüyor. Daha önce bu panelde işletmenin merkezinin konumu ya da çalışan sayısı gibi bilgiler paylaşılıyordu.
Artık mevcut fırsatlar, nakliye ve iade politikaları, müşteri hizmetleri bilgileri ve derecelendirme ve incelemeler gibi bilgileri de gösterecek. Şirket, bu bilgilerin bir kısmının halihazırda Merchant Center aracılığıyla Google ile paylaşıldığını, ancak artık web’deki diğer yetkili bilgilerle artırılacağını söyledi.
Google, panelin 2022 yılında ABD’deki işletmelerle ayda 2,3 milyardan fazla bağlantı kurulmasına yardımcı olduğunu ve bunların arasında aramalar, yol tarifi talepleri, rezervasyonlar ve incelemelerin yer aldığını belirtti.
Daha fazla bülten için;
Yorum Yaz