Bankalar Yapay Zeka, Ses Biyometrisi ve Dolandırıcılık  Önleme Çözümlerine Yatırım Yapıyor!

Sıradaki içerik:

Bankalar Yapay Zeka, Ses Biyometrisi ve Dolandırıcılık Önleme Çözümlerine Yatırım Yapıyor!

e
sv

Elon Musk, Apple’ın Twitter’da Reklam Vermeye ‘Tamamen Devam Ettiğini’ Söyledi

05 Aralık 2022 12:00

Milyarder, yorumu Tim Cook ile görüştükten sonra yaptı.

Elon Musk’a göre Apple, Twitter’da reklam vermeye “tamamen yeniden başladı”. Milyarder, bu yorumu cumartesi akşamı özel uçağından yayınladığı bir Twitter Spaces sohbeti sırasında yaptı. 28 Kasım’da Musk, Apple’ın “Twitter’da reklam vermeyi büyük ölçüde durdurduğunu” iddia etti ve platformun iOS istemcisini App Store’dan kaldırmakla tehdit etti. “İfade özgürlüğünden nefret mi ediyorlar?” Musk, takipçilerine sordu ve sansür açısını canlandırmaya devam etti.

New York Times, Apple’ın 19 Kasım’da Colorado Springs’teki Club Q saldırısının ardından Twitter’da reklam vermeyi geçici olarak durdurduğunu bildirdi. Outlet, markaların, öncelikle ürünlerini insanlık trajedisiyle ilgili tweet’lerin yanında görmek istemedikleri için, silahlı saldırı ve felaketlerin ardından Twitter reklamlarını geri çevirme eğiliminde olduklarını belirtiyor.

Apple’ı patlattıktan iki gün sonra Musk, Tim Cook ile görüştüğünü söyledi. “Twitter’ın potansiyel olarak App Store’dan kaldırılmasıyla ilgili yanlış anlaşılmayı çözdük” diye yazdı. “Tim, Apple’ın bunu asla düşünmediğini biliyordu.” Cumartesi günü Musk, Apple’ın Twitter’daki en büyük reklamcı olduğunu ekledi. Aynı gün, reklamcılara “Twitter’a geri döndükleri için” teşekkür etti.

Ayrı bir gelişmede, Platformer’dan Zoë Schiffer Cumartesi günü Amazon’un da Twitter’da yeniden reklam vermeye başlamayı planladığını bildirdi. Perakende devinin, “şirketin reklam platformunda bazı güvenlik ayarlamaları yapana kadar” yılda yaklaşık 100 milyon dolar harcamayı taahhüt ettiği bildirildi.

Apple ve Amazon’un Twitter’a geri döndüğü haberleri, şirketin reklam gelirlerinin Ekim sonunda Musk’ın devralmasından bu yana önemli ölçüde düştüğüne dair devam eden raporların ortasında geliyor. The Times’a göre, Katar’da düzenlenen Dünya Kupası’nın ilk haftasında şirket, o dönemde elde etmesi beklenen reklam gelirinin yalnızca yüzde 20’sini elde etti.

Son haftalarda şirket, yılın son üç ayı için dahili gelir projeksiyonlarını defalarca düşürdü. Başlangıçta, Twitter’ın dördüncü çeyrekte yaklaşık 1,4 milyar dolar kazanması beklendiği bildirildi, ancak o zamandan beri bu sayıyı 1,1 milyar dolara düşürdü. Musk daha önce çalışanlarına şirketin ciddi mali sıkıntılar içinde olduğunu söylemiş ve iflasın “söz konusu olmadığı” konusunda uyarmıştı.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!