Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Bu Samsung uygulaması iPhone’unuzu Galaxy Z Fold5’e dönüştürüyor
Jennifer Chen ve Mikhail Abramov, dipp’i kurmadan önce 15 yıl boyunca New York’ta sanat yönetmeni olarak çalıştılar. Bu süre zarfında Chen, pazarlama, satış ve tasarım süreçlerinin, piyasaya yeni teknoloji ve araçlar sunulmasına rağmen aynı kaldığını ve genellikle tıkanıklıklar yaşadığını fark ettiklerini belirtiyor.
“Satış elemanlarının satış ihtiyaçları oluyor, pazarlama ekibiyle iletişim kuruyorlar ve pazarlama ekibi bir yön belirledikten sonra bir tasarımcıya bilgi veriyorlar, sonra tasarımcı pazarlamacıya geri dönüyor ve pazarlamacı da tasarımcıya geri dönüyor” diyor. “Bu kısır döngü tüm süreci yavaşlatıyor çünkü kimse diğer departmanın ihtiyaçlarını ve iş akışını anlamıyor.”
Dipp, üç yıl önce bu iş akışının çoğunu otomatikleştirmek ve pazarlama ve tasarım ekiplerinin kendi performans ölçütlerine odaklanırken daha etkili bir şekilde işbirliği yapmalarını sağlamak için piyasaya sürüldü. Örneğin, bir pazarlama ekibi reklamlarındaki bir fiyatı güncellemek isterse, tek yapması gereken bir tasarımcıya sormak yerine bunu bir elektronik tabloya girmesi yeterli olacaktır. Taipei merkezli girişim kısa süre önce SparkLabs Taiwan, Palm Drive Capital ve içerik teknolojisinin tek boynuzlu atı Tezign’in de aralarında bulunduğu yatırımcılardan 1,5 milyon dolar fon topladı ve yakında yapay zeka destekli üretken özellikler sunacak.
Dipp’i kullanmak için markalar önce yazı tipleri, renkler ve düzen gibi bilgileri içeren bir marka kılavuzu oluşturuyor (ya da bir Adobe Photoshop dosyası yükleyebiliyorlar). Daha sonra bu veriler, her şey düzenlenebilir halde kalacak şekilde bir dipp dosyasına dönüştürülüyor. Ardından, reklamlar için fiyatlar ve diğer bilgiler, her satır bir ürünü temsil edecek şekilde bir elektronik tabloya yüklenir, böylece görsel varlıklar toplu olarak düzenlenebilir. Bu, pazarlama ve tasarım ekiplerinin çevrimiçi satış yapmak için gereken muazzam miktardaki görsel içeriğe ayak uydurmasına yardımcı oluyor-Chen, markaların genellikle bir seferde 300 ila 500 görsel ürettiğini ve dipp’in bunu dakikalar içinde yapmalarına yardımcı olduğunu söyledi.
Daha fazla haber için;
ASUS Vivobook S 15 OLED BAPE® Edition Teknoloji ve sokak modasını buluşturan tasarım
Yorum Yaz