Motorola, Moto X50 Ultra için ek yapay zeka özelliklerini işaret ediyor

Sıradaki içerik:

Motorola, Moto X50 Ultra için ek yapay zeka özelliklerini işaret ediyor

e
sv

Bazı Samsung Galaxy sahipleri önemli bir sorunu gidermek için ekran değişimi yaptırıyor

22 Nisan 2024 23:31

Geçtiğimiz hafta, birçok Galaxy sahibi internete girerek telefonlarının ekranında dikkat dağıtıcı yeşil bir çizgi görmekten şikayet etti. Samsung’un bu sorunu ele alıp almayacağı ya da görmezden gelip gelmeyeceği belli değildi. Görünüşe göre, teknoloji devi insanların sorunu çözmesine yardımcı olacak, ancak bunu kolaylaştırmıyor.

Sektörün içinden Tarun Vats X’te (eskiden Twitter olarak bilinen platform) kısa süre önce WhatsApp’taki “resmi Samsung destek kanalı” ile konuştu. Vats’a şirketin “garanti süresi dolmuş” olsa bile – belirli gereklilikleri karşıladığınız sürece – ekranın yanı sıra pili de değiştireceğini söylediler.

Öncelikle, Samsung yalnızca belirli modelleri onaracaktır. Bunlar arasında Galaxy S20 serisinin çoğu (S20 FE hariç), S21 serisinin çoğu (S21 FE hariç), Galaxy S22 Ultra, Note 20 ve Note 20 Ultra” yer alıyor. Galaxy Z Flip 3 gibi ilk raporlarda bahsedilen diğer modeller destek teklifine dahil edilmemiştir. İkinci olarak, akıllı telefonların son üç yıl içinde satın alınmış olması gerekiyor. Üçüncüsü, cihazda başka herhangi bir fiziksel veya su hasarı olamaz. Ve son olarak, Hindistan’da yaşıyor olmalısınız. Taurn Vats, Samsung Hindistan’ın müşteri destek kanalıyla görüşerek bu yazının yazıldığı sırada düzeltmeyi sunan tek şube olduğunu doğruladı. Ayrıca, ülkedeki kullanıcıların anlaşmadan yararlanmak için 30 Nisan’a kadar süreleri var.

Tekrarlanan sorun

Samsung’un görünürdeki yardım teklifi iyi bir haber olsa da, mantıklı olmasına rağmen programın bu kadar sınırlı olması yine de hayal kırıklığı yaratıyor. Hindistan yeşil çizgi sorunuyla daha önce de karşılaşmıştı. Temmuz 2023’te aynı destek kanalı, yeşil, pembe veya mor çizgilerle karşılaşılması halinde ekranların değiştirilmesini teklif etmişti. Son şikayetlere bakarsanız, bunların çoğunun Hindistan’dan geldiğini görürsünüz. Elbette diğer küresel bölgelerdeki Galaxy sahipleri de aynı sorunu yaşıyor. Hindistan, her ne sebeple olursa olsun, aksaklık için biraz sıcak bir nokta gibi görünüyor.

Kimse bunun neden olduğunu tam olarak bilmiyor. Bir teori bunun COVID-19 pandemisinin bir sonucu olabileceğini iddia ediyor. Forbes, 2020 ve 2021’de birden fazla üreticinin piyasaya sürdüğü telefonların yeşil çizgiyi nasıl gördüğüne dikkat çekiyor. Apple’ın forumlarında bugüne kadar bu sorunla karşılaşan iPhone kullanıcılarının gönderilerini bulabilirsiniz. Forbes, yeşil çizgilerin muhtemelen “pandemiyle ilgili üretim gecikmelerinden” kaynaklanan düşük kaliteli ekran malzemelerinin bir sonucu olduğunu belirtiyor.

Samsung’un onarım programını diğer ülkelere genişletmeyi planlayıp planlamadığına dair bir bilgi yok. Yeşil çizgi sorununun ne kadar yaygın olduğu ve genişlemeyi gerektirecek kadar büyük bir sorun olup olmadığı bilinmiyor. Daha fazla bilgi için şirkete ulaştık. Yeni bir şey öğrenirsek bu hikayeyi güncelleyeceğiz.

 

 

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!