Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Discord’un Elden Geçirilmiş Android Uygulaması
Bunları ayrı uygulama sayfalarında da göreceksiniz.
Apple, reklam yayınlamak için gizliliğinizi asla ihlal etmeyeceğiyle ünlü bir şekilde övünmüştür. Ancak App Store’da ve başka yerlerde bir reklam işi vardır. 9to5Mac’in bildirdiğine göre, şirket şimdi “Bugün” ana sayfa sekmesine ve bireysel uygulama sayfalarına yeni bir reklam alanı ekleyerek bu işi genişletiyor. Bunlar, App Store’un ana “Arama” sekmesinde ve Arama sonuçlarında zaten bulunan reklamların en üstündedir.
Apple, “Apple Arama Reklamları, her büyüklükteki geliştiriciye işlerini büyütmeleri için fırsatlar sunuyor” diye yazdı. “Diğer reklam tekliflerimiz gibi, bu yeni reklam yerleşimleri de aynı temel üzerine inşa edilmiştir; yalnızca uygulamaların onaylı App Store ürün sayfalarından içerik içerecek ve aynı katı gizlilik standartlarına bağlı kalacaktır.”
Bugün sekmesi, App Store’a yüklenen ilk şeydir ve göz atılacak küratörlüğünde ve kişiselleştirilmiş bir uygulama seçimi sunar (2017’de önemli bir App Store yeniden tasarımıyla geldi). Diğer yeni alan, bir uygulamanın ürün sayfasının “Beğenebilirsiniz” bölümündedir. Yeni reklamlar, geliştiricilerin Apple’ın kendi içeriğinin yanı sıra uygulamaları tanıtmasına izin verecek ve açıkça reklam olarak işaretlenecek.
Apple, yeni slotların, 18 yaşın altındaki kullanıcılara kişiselleştirilmiş reklamlar sunmayarak, hassas verileri asla kullanmayarak ve hiper hedeflemeden kaçınarak Apple’ın gizlilik ve şeffaflık politikalarına bağlı kalacağını söyledi. Şirket, yeni reklam alanlarının ne zaman görüneceğini söylemedi. Ancak Apple bunları “yakında” test etmeye başlamayı planlıyor.
Yorum Yaz