Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
OpenAI, işletmelere ChatGPT Enterprise üzerinde daha fazla kontrol sağlıyor
Bu hafta Apple, iPhone sahiplerini iOS’ta Safari kullanmaları gerektiğine ikna etmek için bazı ilginç taktikler benimsedi – onları Black Mirror benzeri yeni bir video reklamla korkutmak da buna dahil.
‘iPhone’da Gizlilik’ adlı videoda, isimsiz web tarayıcılarını kullanan kişiler, her gezintilerini izleyen uçan güvenlik kameralarıyla çevrelenmiş olarak gösteriliyor. Google Chrome’u üstü kapalı bir şekilde dürttüğü videoda “Gezintileriniz izleniyor” uyarısı yapılıyor.
Apple daha önce de geçtiğimiz yıl Google antitröst davası sırasında ortaya çıkan dahili bir sunumda Android’i “devasa bir izleme cihazı” olarak nitelendirmişti. Bununla birlikte, reklamda Chrome’dan bahsedilmese de, tarayıcı şüphesiz ana hedef.
Peki reklam doğru mu? Safari’nin Chrome gibi rakip iOS tarayıcılarına göre büyük gizlilik avantajları var mı ve siz de tarayıcınızı değiştirmeli misiniz? Apple’ın bu kampanyayı neden şimdi yayınladığına dair bir bakış da dahil olmak üzere her şeyi aşağıda açıkladık…
Apple bu hafta “Gezintiniz izleniyor” sloganıyla yeni bir reklam (yukarıda) yayınladı. Videoda, uçan güvenlik kameralarının ve daha sonra da robot yarasaların, telefonlarında rastgele internette gezinirken habersiz insanları gözetlediği sahneler gösteriliyor.
Bir adamın telefonunu bir tekneden denize atması ve bir kadının üzerine bir sürü güvenlik kamerasının inmesiyle sahneler giderek uğursuz bir hal alıyor. Neyse ki kadın, iPhone’unda Safari’ye dokunarak kameraları anında nasıl yok edeceğini biliyor. Reklam, “Safari. Aslında özel olan bir tarayıcı.
Reklamda Google Chrome’dan açıkça bahsedilmiyor, ancak Apple’ın neye atıfta bulunduğu açık – Chrome şu anda mobil tarayıcılar arasında %67’lik bir paya sahipken, Safari için bu oran %23 (StatCounter’a göre).
Yorum Yaz