Huawei Çinli hiper ölçeklendiricilerin Nvidia’nın iş gücü yerine yeni Ascend AI çipini kullanmasını istiyor, ancak bu zor olacak

Sıradaki içerik:

Huawei Çinli hiper ölçeklendiricilerin Nvidia’nın iş gücü yerine yeni Ascend AI çipini kullanmasını istiyor, ancak bu zor olacak

e
sv

Adobe, pazarlama ekipleri için yapay zeka destekli yeni uygulamasını tanıttı

15 Ekim 2024 00:24

Adobe Max 2024, şirketin yazılım paketinde bir dizi önemli yeni güncellemeye sahne oldu. İçerik oluşturucular ve video editörleri Photoshop, Premiere Pro ve daha fazlası için bir dizi yapay zeka aracıyla iyi hizmet alırken, kurumsal kullanıcılar için de gelişmeler var.

Bugünden itibaren kullanıma sunulacak olan Adobe GenStudio for Performance Marketing, pazarlama ekiplerinin genAI varlıkları oluşturma konusunda birlikte çalışmasını ve yapay zeka ile geliştirilmiş içgörülerden ders çıkarmasını kolaylaştırıyor.

Şirket, “GenStudio for Performance Marketing ile markalar, önceden onaylanmış, markaya uygun içeriklerden yararlanarak ücretli sosyal reklamlar, görüntülü reklamlar, banner’lar, pazarlama e-postaları ve daha fazlasını oluşturmak için tek bir self servis uygulamaya sahip oluyor” dedi.

Performans Pazarlaması için Adobe GenStudio nedir?

Adobe Experience Cloud’un bir parçası olan GenStudio, pazarlama materyalleri oluşturmak ve bunlar üzerinde işbirliği yapmak için tasarlanmış, yapay zeka öncelikli bir içerik pazarlama aracıdır. Alanın en son üyesi olan GenStudio for Performance Marketing, kullanıcıların çok çeşitli varlıklar ve kampanyalar üzerinde çalışmasına olanak tanıyor.

Önceden onaylanmış, markaya uygun varlıklar için bir içerik kitaplığının yanı sıra içerik üretimini büyütmeye yardımcı olmak için mevcut içeriği düzenleme veya yeni, markaya uygun, ticari olarak güvenli medya oluşturma yeteneği ile doğru içeriği bulmak daha kolay hale getirildi. Uygulama, e-postaların ve çevrimiçi reklamların üretimini hızlandırmak için diğer yapay zeka araçlarının ve üçüncü taraf LLM’lerin yanı sıra Firefly’ı da destekliyor.

Modern işletmelerin can damarı olan veriler sayesinde GenStudio for Performance Marketing, kullanıcıların temel performans ölçümlerini ve içgörülerini görüntülemelerine de olanak tanırken, yapay zeka da belirli kitlelerin ilgisini çeken gelecekteki içeriği anlamaya ve uyarlamaya yardımcı olmak için görüntü ve video öğelerini ‘okuyabiliyor’.

Kullanıcılar ayrıca Meta, TikTok ve Snap ile gelecekteki entegrasyonları ve ekiplerin sosyal medya pazarlama aracı aracılığıyla doğrudan platformlarda yayın yapmasına olanak tanıyan Adobe Journey Optimizer’ı görmeyi bekleyebilirler.

 

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!