Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
ESET, 2020 için siber güvenlik yazılımlarını piyasaya sundu: Senin olan sende kalsın!
Yılın belki de en eğlenceli ve heyecan verici zamanı yeni yıl kutlamalarının yaklaştığı
şu günlerde hazırlıklar tam gaz devam ederken; kime, ne hediye alacağım endişesini
beraberinde getiriyor. AdColony’nin yaptırdığı ”Yılbaşı Alışveriş Alışkanlıkları
Araştırması” satın almanın akıllı telefonlar üzerine kaydığı yönünde.
Akıllı telefonların her sektörde olduğu gibi alışveriş sektörünün de yıldızı olduğu
günümüz de, tüketicilerin artık sevdiklerine hediye alırken mağaza gezmek yerine
ürünlere daha kolay ve daha ulaşılabilir olan alışveriş uygulamalarını tercih ettikleri
artık bir gerçek.
Koskoca bir yılı geride bırakırken yeni yıl alışverişlerini akıllı telefonlar üzerinden
yapanların sayısı geçtiğimiz yıla oranla %8 artarak bu yıl %56’ya çıkmış durumda.
Tabi ki sadece kendilerini değil sevdiklerini ve ailelerini de unutmayan müşterilerin
%81’i sadece kendileri için değil, sevdikleri ve aileleri için de cep telefonları üzerinden
yılbaşı alışverişi yaptıklarını söylüyor.
%43 ile cep telefonları üzerinden en çok kıyafet satın alınırken bunu %20 ile ev
eşyaları takip ediyor. Kitap, uçak ve etkinlik biletleri ve seyahat malzemeleri de en
çok tercih edilen ürünlerin başında geliyor.
Mağazalara oranla fiyatların daha ucuz olması ve ürünlerle ilgili diğer tüketicilerin
yorumlarına ulaşabilmesi ise tüketicilerin akıllı telefonları mağazalara tercih etmesinin
en baş nedenlerinden. Ayrıca mağazalarda oranla çok özel teklifler ve ödemenin hızlı
ve güvenilir olması da tüketicilerin %30’unun akıllı telefonlar üzerinden alışveriş
yapmayı tercih etmelerine neden oluyor.
Yılbaşı alışverişinde interneti tercih edenlerin %55’i ürünlerin fiyatlarının
kıyaslamasının daha kolay ve hızlı olmasından dolayı tercih ettiklerini söylüyor.
NOT: AdColony’nin gerçekleştirdiği ‘’Holiday Shopping Survey’’ , 14-75 yaş arası kadın-
erkek fokus grubu üzerinde Global’de yapılmıştır.
Yorum Yaz