Chromebook’lar, AMD’den Güçlü Bir Yükseltme Aldı

Sıradaki içerik:

Chromebook’lar, AMD’den Güçlü Bir Yükseltme Aldı

e
sv

2022’nin En İyi Şifre Yöneticileri

07 Mayıs 2022 12:00

Çevrimiçi hesaplarınızı kullanırken bilgisayar korsanlığından korunmanın basit bir yolu, virüsten koruma yazılımına ek olarak aşağıda listelenen en iyi parola yöneticilerinden birini ve ek bir güvenlik katmanı için sanal bir özel ağ kullanmaktır.

Çevrimiçi girişlerinizi yönetmenin kolay bir yolunu arıyorsanız, bu makaledeki en iyi şifre yöneticisi seçeneklerinden birini kullanmak yardımcı olabilir. Ekstra bir güvenlik düzeyi olarak, eksiksiz bir dijital savunma paketi için fiziksel bir güvenlik anahtarı ve bir çevrimiçi güvenlik paketi kullanmayı düşünün.

Hepimizin birçok çevrimiçi hesabı var. Ancak aynı parolayı birden çok site ve hizmet için yeniden kullanma alışkanlığına kapılmak genellikle kolaydır.

Şifre yöneticisi nasıl çalışır?

En basit haliyle, tüketici düzeyindeki parola yöneticileri, kullanıcı parolalarını, kullanıcının tekrar hatırlamak zorunda kalacağı tek parola olan bir “ana parola” ile korunan şifreli bir dijital kasada saklar. Kullanıcılar, ana parolalarını kullanarak depolanan parolalarına erişebilir. Parola yöneticisi parolaları tüm sitelerinde ve uygulamalarında otomatik olarak doldurur. Parola yöneticileri ayrıca otomatik olarak güçlü, benzersiz parolalar oluşturur ve parolaları zayıfsa veya parolaları hesaplar arasında yeniden kullanıyorlarsa kullanıcıları uyarır.

2022’nin En İyi Şifre Yöneticileri

  1. Dashlane

Şu anda genel olarak alabileceğiniz en iyi şifre yöneticisi.

Dünyanın en popüler şifre yöneticilerinden biri olan Dashlane, tek bir cihaz için yetenekli bir şifre yöneticisidir. Çok faktörlü kimlik doğrulama ile güvenli bir kasada 50 hesaba kadar oturum açma kapasitesine sahiptir. LastPass gibi, çok daha fazlasını yapabilir. Sizin için şifreleri doldurmaktan başka,her türlü bilgiyi saklayabilir ve iletişim bilgileri ile formları otomatik olarak doldurabilir.

Şimdiye kadar çok iyi. Ancak Dashlane’in premium hizmeti daha da etkileyici. Yalnızca tüm cihazlarınızda (hem masaüstü hem de mobil) tüm parolalarınızı senkronize etmenize izin vermekle kalmaz, aynı zamanda dark web’i veri ihlallerine karşı izler ve saklanan ayrıntılarınızdan herhangi biri çalınan verilerde görünürse size kişiselleştirilmiş uyarılar gönderir.

Güvenli dosya depolama alanı da (taranmış kimlik belgeleri, sigorta poliçeleri ve makbuzlar için ideal) ve hatta Wi-Fi noktaları aracılığıyla internette daha güvenli gezinmek için bir VPN var.

Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, bunların hepsinin bir bedeli var. Dashlane’in premium planı en pahalı seçeneklerden biri. Ancak ekstra hizmetler maliyeti haklı çıkarıyor.

  1. LastPass

En iyi ücretsiz şifre yöneticisi.

LastPass şifre yöneticisi kullanımı kolaydır, süper güvenlidir, özelliklerle doludur ve size en uygun seçeneği seçebilmeniz için hem ücretsiz hem de premium katmanlar sunar. Mevcut en çok aranan ve popüler şifre yöneticilerinden biri olmasına şaşmamalı!

Tüm veriler, PBKDF2 SHA-256 ile AES-256 bit şifreleme ve güvenliğini sağlamak için karmalar kullanılarak depolanır. Ayrıca, çevrimiçi alışveriş yaparken otomatik olarak girilebilmesi için kredi kartı ayrıntılarını ve teslimat adreslerini, ayrıca şifreli notları, sigorta poliçelerinin ayrıntılarını ve çok daha fazlasını saklayabilirsiniz.

LastPass’in ücretsiz sürümü harikadır. Ancak premium hesaplar çok makul fiyatlıdır ve son derece kullanışlı ekstra özellik sunar. Bu, telefonunuzdaki uygulamalara giriş yapma yeteneği. Çok az şifre yöneticisi bunu sunar ve telefonunuzu kaybederseniz, insanların e-postalarınıza ve sosyal medyanıza erişmesini engelleyerek paha biçilmez olduğunu kanıtlayabilir.

En sevdiğimiz LastPass özelliklerinden biri, hesaplarınızda oturum açmak için bir mobil uygulama tarafından oluşturulan bir kod veya parmak izi taraması gibi ek bir yetkilendirme biçimi gerektirerek kimlik avı girişimlerinden korunmanıza yardımcı olan çok faktörlü kimlik doğrulama desteğidir.

Daha yaygın hale gelmesine rağmen, henüz tüm siteler ve hizmetler bunu sunmamaktadır. Bu nedenle tüm oturum açma bilgilerinizi bu şekilde korunan bir kasada güvence altına almak gerçek bir nimettir.

Bununla birlikte, Mart 2021’den itibaren LastPass Free kullanıcılarının artık hesaplarını masaüstü mobilde isteyip istemediklerini seçmeleri gerekeceğini ve şirketin yalnızca bir tür sınırsız cihaza erişim içereceğini söylediğini unutmayın.

  1. NordPass

Mükemmel ve yetenekli çok yönlü bir şifre yöneticisi.

Yeni gelen NordPass, NordVPN’i de içeren NordSec ürün paketinin bir parçasıdır. Nordpass, Chrome, Firefox, Edge ve Opera için tarayıcı eklentileri, macOS ve Linux için masaüstü uygulamalarının yanı sıra iO’lar ve Android mobil cihazlar ile çok yetenekli bir şifre yöneticisi sunar.

NordPass, şifrelenmiş parolaları saklamanın yanı sıra güçlü parolalar önerebilir ve e-ticaret web sitelerinde daha hızlı ödeme yapmak için kredi kartı ve banka bilgilerini güvenli bir şekilde saklamayı teklif edebilir.

Premium sürümle, bu bilgileri lisans başına 6 cihaza kadar senkronize edebilirsiniz. Ücretsiz sürüm yalnızca bir tanesine izin verir. Ancak bir hafta boyunca diğer premium özellikleri deneyebilirsiniz.

Diğer bir olumlu yönü ise, kısıtlamaları olan diğerlerinin aksine kaydedebileceğiniz şifre sayısında bir sınırlama olmamasıdır. Bununla birlikte, buradaki kısıtlamalardan biri, NordPass’in diğer bazı şifre yöneticilerinin sunduğu gibi formları otomatik olarak doldurmamasıdır.

Genel olarak NordPass, beklenenden biraz daha fazlasını yapan oldukça yetenekli bir şifre yöneticisidir.

  1. Keeper

Şifreli dosyaları paylaşmak için en iyi şifre yöneticisi.

Keeper şifre yöneticisinin ücretsiz bir sürümü yoktur. Ancak bir aboneliği taahhüt edip etmemeye karar vermeden önce 30 gün boyunca deneyebilirsiniz. Keeper Security, sınırsız cihaz desteği sunduğu için yüksek puanlar alıyor.

Tamamen premium bir üründen bekleyeceğiniz gibi, Keeper piyasadaki en gelişmiş şifre yöneticilerinden biridir. Her büyük tarayıcı için eklentilerin yanı sıra iOS ve Android için mobil uygulamalar sunmakla kalmaz, aynı zamanda Windows, macOS ve Linux için bir masaüstü uygulaması olarak da mevcuttur. Mobil cihazlarda da biyometrik kimlik doğrulama desteği vardır ve verilerinizi sınırsız sayıda cihaz arasında senkronize eder.

Dashlane’in ücretli versiyonu gibi, Keeper da şifrelerinizden herhangi biri bir veri ihlaline maruz kalırsa sizi uyaracaktır. Ayrıca, parolalarınızdan herhangi biri özellikle zayıfsa veya yeniden kullanılmışsa sizi uyaracak ve güçlü değiştirmeler oluşturmanıza yardımcı olacaktır.

Ayrıca mükemmel bir aile planı var. Bu, yalnızca evinizdeki herkesin oturum açma bilgilerini korumakla kalmaz, aynı zamanda dosyaları birbiriniz arasında güvenli bir şekilde paylaşmanıza olanak tanır. Ve Facebook ürünlerinden kaçınmayı tercih ederseniz, WhatsApp’a sağlam bir alternatif olan şifreli bir mesajlaşma aracı sunar.

  1. 1Password

Aileler için en iyi şifre yöneticisi.

1Password, yalnızca bireyler veya kuruluşlar için koruma sağlamayı değil, aynı zamanda aileler için ortak bir parola koruma sistemi sağlamayı amaçlayan bir parola yöneticisidir. 1Password, kendisini dünyanın en sevilen şifre yöneticisi olarak tanıtıyor.

Biri bireyler ve aileleri için olmak üzere, tek bir kullanıcının veya en fazla beş kişilik bir ailenin korumalı oturumlar için 1Password hizmetini kullanmasına izin veren iki ana hizmet hükmü vardır. Ayrıca, evden çalışanlar ve genel olarak ekipler ve işletmeler için koruma sağlayan bir iş hizmeti de bulunmaktadır.

1Password, yukarıdakilerin tümünü sağlamanın yanı sıra sizi keylogger’lar ve kimlik avı girişimleri gibi ihlallerden ve diğer tehditlerden korur ve yalnızca doğrulanmış tarayıcılarda çalışır.

Sonuç olarak, güvenliğinizden ödün vermeden evden çalışmak da dahil olmak üzere hem kişisel hem de kurumsal kullanımı kapsayan çok güvenli ve yetkin bir şifre yöneticisidir.

  1. LogMeOnce

Platformlar arası destek için en iyi şifre yöneticisi.

LogMeOnce, platformlar arası destek sunan bir şifre yönetimi çözümüdür. Bu nedenle, masaüstü veya mobil olarak hangi cihazı kullanırsanız kullanın, şifrelerinize ve oturum açma bilgilerinize gerektiği gibi erişilebilir.

Alışılmadık bir şekilde LogMeOnce, ek güvenlik ayarları koyarak bir ana parola gereksiniminden kurtulur.

Ayrıca, erişilebilirliğe yardımcı olmak için oturum açma bilgilerinizi çevrimiçi olarak şifreleme ve depolama olanağı da dahil olmak üzere ek güvenlik özellikleri sunan bir hizmettir.

Ancak LogMeOnce, yalnızca parolalara güvenmek yerine, selfie, parmak izi, yüz kimliği ve ayrıca bir PIN veya parola gibi biyometrik seçenekler de sunar. Artan seçenek sayısı, farklı oturum açma işlemlerine farklı güvenlik seviyeleri uygulayabileceğiniz anlamına gelir.

Diğer parola yöneticilerinde olduğu gibi LogMeOnce, Tekli Oturum Açma işlevi sağlamak üzere oluşturulmuştur. Bu nedenle bir hizmetle oturum açtığınızda, kendi kendine aynı hizmette oturum açmaya devam etmeniz gerekmemesini beklememelisiniz.

  1. RoboForm

Form doldurmak için en iyi şifre yöneticisi.

Roboform, hem iOS hem de Android’de tüm büyük tarayıcılar ve mobil uygulamalar için eklentileri olan çok yönlü başka bir şifre yöneticisidir.

Ücretsiz sürüm harikadır, oturum açma işlemleriniz için size güvenli bir kasa sağlar (ancak isterseniz verilerinizi yalnızca cihazınızda saklama seçeneğiniz de vardır), zayıf veya yinelenen parolaları belirlemenize yardımcı olacak bir denetleme aracı ve bir parola sağlar.

LastPass’in aksine RoboForm’un ücretsiz sürümü, şifrelerinizi birden fazla cihaz arasında senkronize etmez. Bunun için premium bir aboneliğe ihtiyacınız olacak, ancak fiyatlar çok makul.

Ayrıca, oturum açma bilgilerini güvenli bir şekilde paylaşma yeteneği, çok faktörlü kimlik doğrulama ve 7/24 öncelikli destek dahil olmak üzere bir dizi başka yararlı özellik elde edeceksiniz.

  1. Bitwarden

Kaliteli özgür yazılımın mükemmel bir örneği.

Bitwarden, kullanıcı dostu ve son derece güvenli olan açık kaynaklı bir yazılımdır. Bireylerin, ekiplerin ve işletmelerin bir parola yöneticisinde ihtiyaç duyduğu hemen hemen her şeyi içerir.

Bitwarden’in ücretsiz planları bile çoklu cihaz senkronizasyonu, isteğe bağlı kendi kendine barındırma ve sınırsız çevrimiçi depolama içerir. Premium planlar, zayıf şifreler ve güvenli olmayan web siteleri gibi şeyleri vurgulayan şifrelerinizle ilgili raporları içerir.

Tampon planları, parola paylaşımı, ayrıntılı erişim denetimi, kullanıcı grupları, iki adımlı oturum açma ve çok faktörlü kimlik doğrulama ile daha büyük bir iş gücünün parolalarını yönetmeye yönelik özellikler içerir.

Bitwarden, sadece mevcut en iyi ücretsiz şifre yöneticilerinden biri değil. O kadar kullanışlı ve özelliklerle dolu ki bazı ücretli şifre yöneticilerini işsiz bırakabilir.

  1. mSecure

Gelişmekte olan yetenekli bir şifre yöneticisi.

mSecure parola yöneticisi, parola yönetimi yazılımından ihtiyaç duyduğunuz tüm temel özellikleri kapsar. Kaç giriş tutabileceğiniz konusunda bir sınır yoktur. Yerleşik kategoriler, parolalardan çok daha fazlasını saklamanıza olanak tanır. Tüm girişler özel alanları destekler ve ayrıca girişleri basit etiketler yerine gruplara ayırabilirsiniz.

mSecure’da bulunan şifre üreticisi iyi çalışıyor ama bizim favorimiz değildi. İnsan tarafından okunabilir kelimeler üretmeye zorlama seçeneği yoktur. Sonuç olarak her parola, otomatik doldurmayı etkinleştirmediyseniz yazması zor olan gerçekten rastgele bir dize olacaktır. mSecure’da yeni bir kayıt oluşturmadan şifre üreticisine de erişemezsiniz.

mSecure, kişiselleştirilebilir şablonları ve cihazlar arasında senkronizasyonu ile bireyler için kaliteli bir şifre yöneticisidir. Aynı zamanda çok uygun fiyatlı ve çoğu bireysel kullanıcı için yeterince yetenekli. Eksik olan tek önemli şey, aileler ve ekipler için güvenli parola paylaşımıdır.

 

  1. Zoho Vault

Kurumsal şifrelerinizin kontrolü için uygun.

Bir ekibin üyeleri arasında parola paylaşmanız gerekiyorsa, Zoho Vault gerekli ayrıntılı kontrolü sunar. Zoho Vault’un kullanıcı yönetimi, izinleri ve parola politikası özellikleri onu kişisel parola yöneticilerinden ayırır. Ayrıca, parolalarda kolaylıkla toplu değişiklikler yapabilirsiniz.

Zoho Vault, Gmail, Dropbox, Microsoft Active Directory ve Microsoft 365 gibi üçüncü taraf kurumsal uygulamalarla entegre olabilir. Kurumsal kullanıcılar, Salesforce ve Slack gibi bulut uygulamalarıyla Tek Oturum Açma’yı (SSO) kullanabilir. Zoho Vault’un bir API’si olduğundan, kendi uygulamalarınızdan herhangi biriyle entegre etmek mümkündür.

Zoho Vault’un mükemmel güvenliği, kullanıcılar ve parolalar üzerinde hassas denetimi ve mükemmel üçüncü taraf entegrasyonları vardır. Aynı zamanda ucuzdur. Ve müşteri desteği, bir şifre yöneticisi hizmetinde gördüğümüz en iyilerden biridir.

Özelliklerin çoğu ekiplere yönelik olduğundan, kişisel kullanım için önermiyoruz ancak kuruluşlar ve şirketler için olağanüstü bir şifre yöneticisi.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!