Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Canon, ev yazıcıları TS serisine 4 yeni model ekledi
Honda hem popüler hem de 2020 Civic Si Coupe ve 2020 Civic Si Sedan’ın sade özelliklerini korurken stil ve performans güncellemelerini alarak parlattı. Önden bakıldığında, her iki gövde stili daha agresif görünüyor, yenilenmiş bir ” kanat ” ızgarası ve alt tamponda yeni bir stil ile karşımıza gelmektedir.
Bu, gövde rengi bir üst çubuğun yanı sıra sis lambası muhafazalarına parlak siyahı çevreleyen trimi içerir. Izgarayı çevreleyen Honda, sadece daha iyi görünmekle kalmayıp aynı zamanda daha geniş ve daha uzun bir ışık ışını eklemesi gerektiğini söyleyen yeni çok elemanlı LED lambalardır. Sis lambaları da eskisine göre yeniden tasarlandı.
2020 Civic Si Sedan için, karşısındaki meslektaşının önündeki parlak siyah ayrıntıyı yakalayan yeni bir alt süper muamele var. Hem Sedan hem de Coupe, mat siyah kaplamalı yeni 18 inç jantlara sahipler. Standart olarak tüm mevsim performanslarına uygun olarak , yaz lastikleri ile de fabrika seçeneği olarak kullanılırlar.
Bu arada içeride ise yeniden tasarlanmış spor koltuklar bulunmaktadır. Koltuk altındaki ve sırtındaki kırmızı vurgular, gösterge panelindeki yeni kırmızı süslemeyle eşleşir. Android Auto ve Apple CarPlay standarttır.
Tabii ki, 2020 Civic Si, Civic Type R kadar korkutucu değil, ama bunun yavaş olacağını söyleyemez. 2020 model yılı, 1.5 litrelik DOHC doğrudan enjeksiyonlu turbo şarjlı 4 silindirli motoru tutarken, bu durumda 205 beygir gücü için 205 beygir gücü ve 192 lb-ft torkunu 2.100 ila 5.000 devir arasında ayarladı. Kullanıcılarını mutlu etmek için standart olarak 6 ileri manuel vitesli şanzıman ile donatıldı.
Güç rakamları değişmemiş olsa da, gücün yola ulaşma şekli değişmiştir. Honda, otomobil üreticisinin hızlanma hissini iyileştirmesi gerektiğini söylediği final sürüş oranını yüzde 6 azaltarak ayarladı.
Honda Sensing, otomatik yüksek kirişler dahil olmak üzere her iki vücut stilinde de standarttır. Motor sesini “geliştirmek” için temel olarak ses sistemini kullanan 2020 model yılı arabalarına Aktif Ses Kontrolü de eklenmiştir. Taraftarlar arasında tartışmalı olması muhtemeldir.
Aynı zamanda, güçlü bir moonroof, LaneWatch yan görüş kamerası, buton başlatmalı eller serbest girişi ve on hoparlörlü 450W ses sistemi de standarttır. Isıtmalı ön koltuklar da dahildir.
Yorum Yaz