Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Apple, En Son Telegram Güncellemesini Engelledi
Ve bu sonbaharda, en kısa sürede mevcut olabilir.
The Wall Street Journal’a göre YouTube, çeşitli akış hizmetleri için abonelik satın alabileceğiniz bir çevrimiçi mağaza üzerinde çalışıyor. Google’a ait video akışı platformunun, en az 18 aydır bir “kanal mağazası” geliştirdiği ve şu anda potansiyel ortak şirketlerle görüşmelerde bulunduğu bildiriliyor. YouTube, aylık 65 dolarlık akışlı TV abonelerine HBO Max gibi ekstra hizmetlere erişim ekleme seçeneği sunuyor. Ancak yaklaşmakta olan mağaza, görünüşe göre insanlara ana YouTube uygulamasından alakart akış hizmetleri satın almanın bir yolunu verecek.
Journal, YouTube’un platformunu şirketler için akış hizmetlerini pazarlamak için harika bir yol olarak sunduğunu söylüyor, çünkü izleyiciler fragmanları web sitesinde veya uygulamasında ücretsiz olarak izleyebiliyor ve ardından kolayca bir abonelik için ödeme yapabiliyor. Ortak şirketler, video platformunda yapılan satın alma işlemleri için büyük olasılıkla kazançlarını YouTube ile paylaşmak zorunda kalacaklar. Yayın, YouTube’un, her bir ortak için şartlar değişse de abonelik gelirlerini onlarla nasıl bölüşeceğini zaten tartıştığını söylüyor.
Geliri ortaklarla paylaşmak zorunda kalma ihtimaline rağmen, artık daha fazla akış hizmeti, paketleme veya ekip oluşturma fikrine açık. Starz CEO’su Jeffrey Hirsch, The Journal’a, akış hizmetlerini diğer oyuncularla bir araya getirmenin kullanıcılar için daha iyi bir deneyim yarattığını söyledi. Ayrıca, sağlayıcıların tekliflerini daha fazla kişiye sunar ve abonelerin iptal etme olasılığını azaltır.
YouTube örneğinde, uygulama zaten yaygın olarak kullanılmaktadır ve ödeme yapan kullanıcılara birden fazla aboneliği yönetmek için tek bir platform sağlayabilir. Akış sağlayıcıları için hizmetlerini daha kolay ve kolay bir şekilde erişilebilir kılmak, analistlerin önemli sayıda kullanıcıyı kaybetmekle geçen zorlu bir yıl olacağına inandıkları dönemde hayatta kalmalarına yardımcı olabilir.
YouTube’un “kanal mağazasının” bu yılın sonbaharında açılabileceği bildiriliyor, ancak projenin var olduğunu ve potansiyel ortaklarla şimdiden görüşmelerde bulunduğunu henüz doğrulamadı.
Yorum Yaz