Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Dijital İmza Platformu ile araç kiralama artık daha hızlı ve kolay
İş Dünyasının Geleceği Yapay Zeka, Veri, CRM ve Güven ile Şekilleniyor
Salesforce, Türkiye’nin Dönüşüme Yön Veren İş ve Teknoloji Profesyonelleriyle “Salesforce İnovasyon Günü İstanbul”da 31 Ekim’de Buluştu.
Salesforce İnovasyon Günü İstanbul, dünya çapından inovasyon başarı hikayeleri ve Türk şirketlerinin katılımıyla düzenlendi. Salesforce Ekosisteminden inovatif ve ilham veren başarı hikayelerinin paylaşıldığı Salesforce İstanbul etkinliğinde AI/Einstein Platform, Data Cloud, Tableau AI, Slack , Marketing Cloud ve Sales Cloud çözümleri üzerine yapılan oturumlar, kendi dönüşümlerini ve inovasyonlarını hızlandırmayı hedefleyen profesyoneller tarafından yoğun ilgi gördü.
Salesforce İstanbul etkinliği, yılın en büyük yapay zeka etkinliği Dreamforce 2023‘te gerçekleşen Üretken Yapay Zeka (Generative AI) hakkında en son gelişmeleri aktaran yenilikler ile dolu bir gün sundu. Müşteri değeri ve etkili büyümeye odaklanılan etkinlikte teknolojiyi kullanmanın inovatif yolları, kişiselleştirilmiş 1:1 müşteri deneyimleri oluşturmanın en iyi uygulamaları ve müşteriler arasında güven oluşturmanın yolları gibi konulara odaklanıldı.
Türk basınına Robin Fisher, Salesforce Kıdemli Başkan Yardımcısı – EMEA Bölgesi Büyüyen Pazarlar ve Sinan Erkiner, Salesforce Başkan Yardımcısı – Akdeniz, Orta Asya ve Doğu Avrupa Bölgesi ev sahipliği yaptı. Müşteri değeri ve etkili büyüme, etkinliğin vurguları arasındaydı.
“Salesforce İnovasyon Günü İstanbul” etkinliği inovasyonu destekleyen ve büyümeye odaklı dijital liderlere yeni teknolojiler ve trendler hakkında yol gösterici oldu. Etkinliğe katılanlar, müşterileri ile etkili büyüme sağlamak ve müşterileri ile güven oluşturmak için ihtiyaç duydukları bilgiye erişmiş oldular.
Söylemler:
Robin Fisher, Salesforce Kıdemli Başkan Yardımcısı, EMEA Bölgesi Büyüyen Pazarlar:
“Salesforce’un vizyonu, işletmelere müşterileriyle tamamen yeni bir şekilde bağlantı kurmalarına yardımcı olmaktır. Son 25 yıl boyunca bulut, mobilite, sosyal ağlar ve veri gibi teknoloji devrimlerinin tamamında müşterilerimize destek olduk. Şimdi yapay zekanın merkezimizde olduğu bir dönemdeyiz. ve tüm dünyadaki ve Türkiye’deki müşterilerimize bundan faydalanma fırsatı sunacağız. Düzenlediğimiz Salesforce İstanbul İnovasyon Günü, Türkiye’deki müşterilerimize yapay zeka (AI) teknolojisinin en yeni gelişmelerini sunma arzumuzu gösteriyor.”
Sinan Erkiner, Salesforce Başkan Yardımcısı, Akdeniz, Orta Asya ve Doğu Avrupa Bölgesi:
“Küçük ve orta ölçekli işletmelerden büyük şirketlere kadar Türk Şirketleri, Salesforce’un verimlilik ve yenilik için büyük bir fırsat olduğunu giderek daha fazla anlıyor. Türkiye önem verdiğimiz pazarların başında geliyor ve bu da Türkiye’deki çok geniş müşteri kitlemiz ile pazardaki büyümemize yansıyor. Müşterilerin, Salesforce’u yalnızca bir tedarikçi değil, aynı zamanda stratejik projeleri için farklı fikirler, görüşler ve bakış açıları sunan değerli bir iş ortağı olarak düşünmeleri bizi çok mutlu ediyor.”
Etkinliğin Öne Çıkan Haberleri:
• Salesforce, müşterilerin AI ile dönüşmeleri konusunda uzun bir geçmişe sahiptir. İlk dalga, tahmin edici (Predictive) AI ile başladı, Salesforce Einstein ile bu dönemi başlattı. Einstein, müşterilerin daha akıllıca satış yapmalarına, daha akıllıca hizmet vermelerine ve daha akıllıca etkileşimde bulunmalarına yardımcı oldu. Bu yılın başlarında çıkan Üretken Yapay Zeka (Generatif AI) ürünleri ile Salesforce, ikinci dalga olan Generatif AI’ın içindedir. Yakında, otonom müşteri temsilcileri birbirleriyle iletişim kurabilecek ve görevler gerçekleştirebilecektir. Sonunda, yapay genel zeka (AGI) dönemine geçeceğiz, burada yapay zeka (AI) insanlar gibi düşünme, plan yapma ve problemleri çözme yeteneğine sahip olacaktır. Bu dalgaları aşarken, CRM, Salesforce müşterileri için daha önce hiç olmadığı kadar önemli hale gelecektir.
ve yenilik için önemli bir fırsat olduğunu giderek daha fazla anlamış durumda. Türkiye pazarında yeni teknolojilerin benimsenme oranları oldukça yüksek. Salesforce, Türkiye’de çok geniş bir müşteri tabanına sahip. Birkaç çalışanı olan şirketlerden binlerce çalışana sahip şirketlere kadar yüzlerce şirket, müşteri odaklı dönüşümleri için Salesforce ile çalışıyor. Perakende sektörü, e-ticaret, pazar yerleri, imalat, havayolları, otomotiv endüstrisi, Türkiye için önemli müşterimizlerimiz olan bazı ana sektörlerdir.
Bunları Biliyor Muydunuz?
Yapay Zeka ile Güçlendirilen Salesforce Ekonomisi, 2022 ile 2028 arasında net 11.6 milyon iş ve 2.02 trilyon dolarlık iş geliri kazandıracak:
Önümüzdeki yıllarda yapay zeka her şeyi dönüştürecek olsa da, önemli ekonomik büyümeyi tetikleyecek bazı öncü çözümler bulunmaktadır. İlk yapay zeka uygulamaları olarak CRM uygulamaları tanımlanmıştır. Bu uygulamaları yapay zeka ile güçlendirmek, işletme verimliliği ve müşteri deneyimi açısından faydaları çarpıcı bir şekilde artıracaktır. IDC’ye göre, yapay zeka destekli bulut çözümleri ile Salesforce ekonomisi, iş uygulamaları ve platformlar da dahil olmak üzere, 2028’de küresel olarak neredeyse 950 milyar dolarlık ekonomik fayda yaratabilir ve 2022 ile 2028 arasında 2 trilyon doların üzerinde net kazanç sağlayabilir.
Salesforce Rakamları:
Daha fazla bülten için;
Yorum Yaz