Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Apple Artık Hücresel Veri İçeren iPad’ler İçin Tescilli SIM Kartlarını Etkinleştirmiyor
Reklamlar, Keşfet ızgarasına ve kullanıcı profili özet akışlarına geliyor.
Meta’nın üç aylık geliri, ikinci çeyrekte ilk kez düştü. Bu rakamların tekrar yükselmesini ve yatırımcıların yüzündeki gülümsemenin devam etmesini istiyor. Bunu yapmak için kullandığı stratejilerden biri, Instagram’dan daha fazla para çekmeye çalışmaktır. Bu nedenle, reklamları uygulamanın daha fazla alanına, yani Keşfet beslemesine ve bir kullanıcının profilindeki gönderilerin beslemesine yönlendirecektir.
Markalar artık Keşfet akışına reklam yerleştirebilir, ancak profil akışı reklamları hala test aşamasındadır. Şirket ayrıca bazı içerik oluşturuculara profil özet akışlarında gösterilen reklamlardan gelir elde etme şansı da sunacak.
Meta, reklam ürünleri için bir dizi başka güncelleme duyurdu. Bunlardan bazıları Instagram’ı etkileyecek. Birincisi, şirket hem feed’de hem de Hikayelerde artırılmış gerçeklik reklamlarını deneyecek. Meta, markaların, insanların evlerinde sanal mobilyaları test etmelerine veya bir arabaya daha yakından bakmalarına izin vermek için bunları kullanabileceğini öne sürüyor.
Ayrıca şirket, Facebook ve Instagram Reels’deki reklamlar için yeni biçimler deniyor. Bunlar, bir “döngü sonrası” biçimi içerir – bir makaradan sonra oynayan dört ila 10 saniye süren atlanabilir reklamlar. Reklam bittikten sonra makara tekrar oynayacaktır. Şirket ayrıca, bugünden itibaren Facebook Reels’in alt kısmında görmeye başlayabileceğiniz resim carousel reklamlarını da test ediyor. Ayrıca markalar, Reels reklamlarında kullanmak üzere ücretsiz bir müzik kitaplığına erişebilecek.
Gerçekte kaç tane reklam göreceğinize gelince, bu her kişi için farklı olabilir. Daha fazlasını görebilir veya görmeyebilirsiniz, ancak en azından daha önce bulunmadıkları yerlerde ortaya çıkacaklar. Bir Instagram sözcüsü “Platformdaki reklam sayısı, insanların Instagram’ı nasıl kullandığına bağlı olarak değişir” dedi. “İnsanların duyarlılığını yakından izliyoruz.”
Görünüşe göre Meta, bazı insanların hiç reklam görmek istemediğini düşünüyor. Şirket, geçen hafta ortaya çıkan resmi olmayan, reklamsız bir Instagram istemcisine karşı hızla harekete geçti.
Yorum Yaz