Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Ford, Red Bull İle Hibrit Motor Üretmek İçin F1’e Geri Dönüyor
Program görünüşe göre bugün başlıyor, ancak ayrıntılar yetersiz.
CEO Elon Musk, Twitter Blue abonelerinin yanıt dizilerinde görünen reklamlardan gelirlerinden pay alacaklarını söyledi. Musk, yeni programın bugün başladığını, ancak nasıl çalıştığına dair henüz ek ayrıntılar vermediğini belirtti. Twitter Blue destek sayfası da herhangi bir bilgi içermiyor. Twitter’ın artık yorum için ulaşılabilecek bir iletişim departmanı yok.
Bazı bölgelerdeki mavi aboneler, zaman çizelgelerinde diğer kullanıcıların yarısı kadar reklam görüyor. Bir reklam geliri kesintisi sunmak, Twitter’ın kullanıcıları gemide tutmasına yardımcı olabilir, özellikle de onlara viral bir tweet için makul bir gelir sağlayabilecek makul bir pay sunuyorsa. YouTube, TikTok, Twitch, Instagram ve Facebook dahil olmak üzere diğer birçok platform, içerik oluşturuculara zaten reklam gelirlerinden pay sunuyor.
Twitter Blue aboneleri şu anda hizmet için ayda 8 ABD Doları (iOS’a kaydolurlarsa 11 ABD Doları) veya yılda 84 ABD Doları ödüyor. Buna karşılık, mavi bir onay, tweet’leri ve yer imi klasörlerini düzenleme seçeneği de dahil olmak üzere çeşitli avantajlar alıyorlar. Ayrıca, birisine yanıt verdiklerinde daha uzun video yüklemeleri (bazı kişilerin film göndermek için kullandığı) ve yanıt dizilerinde belirgin bir yerleşim elde ederler.
Şirket, diğer şeylerin yanı sıra, Musk’ın şirketi satın almak için aldığı kredilerin yılda 1 milyar doları aşan faiz ödemelerini karşılayabilmesini sağlamak için kar hanesini iyileştirmeye çalışıyor. Etkileşimi (ve dolayısıyla geliri) en üst düzeye çıkarmak için daha fazla yol bulmak çok önemlidir. Bu nedenle kullanıcıları, özellikle geniş izleyici kitlesine sahip olanları, gelir paylaşımı sunarak Blue’ya abone olmaya ve daha sık tweet atmaya teşvik etmek mantıklı bir adımdır. Twitter’ın ayrıca bir uygulama içi para birimi kullanan başka bir bahşiş verme özelliği üzerinde çalıştığı söyleniyor.
Bu arada, Twitter’ın işletmelerden altın bir onay işaretine sahip olmak için ayda 1.000 ABD doları talep ettiği bildiriliyor. Bağlı hesaplar için doğrulama, görünüşe göre ayda 50 ABD Doları tutarındadır.
Yorum Yaz