Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
OnePlus, İlk Tabletini Gelecek Ayın Resmi Açıklamasından Önce Sunuyor
Akıllı gözlük takarak bile sürersin.
Audi, geçen yaz vaat ettiği Activesphere EV konseptini nihayet ortaya çıkardı. Sağlam gövde altı, kaldırılabilir süspansiyon ve spor malzemelerinizi taşımanın kolay yolları ile tamamlanan crossover, araziye çıkmak için tasarlandı. Arka kısım, örneğin e-bisikletleriniz için yeterli alana sahip bir yükleme alanına dönüşebilir. Yine de sedan benzeri bir profile ve araç kendi kendine sürüş modundayken rahatlamak için tasarlanmış geniş, parlak bir iç mekan da dahil olmak üzere geçmiş konseptlerin yaratık konforlarına sahiptir.
Kabin, Audi’nin artırılmış gerçekliğe olan güvenini yansıtıyor. Yolcular, bilgi-eğlence ve sanal asistan kontrollerinin yanı sıra önemli performans rakamları (sürücü için) sağlayan AR gözlükleri takarlar. Geleneksel bir dizi ekran veya gösterge bulamazsınız ve gözlük, siz arazide e-bisiklet sürerken sağlığınızı bile takip edebilir. Kontrolü almaya hazır olduğunuzda gösterge paneli ve direksiyon simidi yerine oturur. Audi, açık bir şekilde, asfaltın ötesine geçtiğinizde olduğu gibi, dümeni sadece ara sıra almanızı bekler.
Spesifikasyonların çoğu mevcut değildir (sonuçta bu bir konsepttir). Ancak Audi, 800V mimarisi kullanarak 372 milden fazla menzil ve hızlı 270kW şarj talep ediyor. Audi, 100kWh pil takımının yüzde 5’ten yüzde 80’e 25 dakikada şarj olabileceğini söylüyor.
Bu, Audi’nin “sphere” elektrik konsept serisinin dördüncü modeli. Şirket, Ağustos 2021’de şekil değiştiren Skysphere roadster ile girişimi başlattı ve bunu bir ay sonra lüks Grandsphere sedan ile izledi. Geçen yılki Urbansphere, arabanızın ulaşım kadar bir ofis (veya dış dünyadan bir sığınak) olduğu geleceğin şehirleri için SUV olarak tasarlandı.
Geçmiş deneylerde olduğu gibi, Activesphere bir üretim modelinin önizlemesi değildir. Bu, Audi’nin yakın gelecekte otomobil kullanma vizyonu, teknik hüner gösterisinden bahsetmiyorum bile. Bu sadece konseptin gelecekteki arabaları etkileyip etkilemediği meselesi. Audi, büyük ölçüde tanıdık görünümlü SUV’ler ve Porsche Taycan’ın kardeşi e-tron GT etrafında dönen mevcut EV serisiyle nispeten güvenli oynadı. Marka, 2026 yılına kadar elektrik tekliflerini önemli ölçüde genişletmeyi bekliyor, bu nedenle Activesphere’den ilham alan sürüşleri göz ardı edemeyiz.
Yorum Yaz