Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
YouTube Music’e Yeni Yayınlama Özelliği Geldi
En iyi etkinlik yönetimi çözümleri, programlardan konuşmacılara ve katılımcılara kadar bir etkinliğin tüm yönlerini yönetmenizi sağlar.
Bu önemlidir çünkü etkinlikleri yönetmek zor olabilir. Davet edilecek insanlar, yönetilecek kayıtlar ve sponsorlarla ortak olmak isteyen bir işletmeyseniz ticari sorumluluklar vardır. Ve bu sadece başlangıç.
Pazarlamacılar ve etkinlik organizatörleri, etkinlikleri stressiz bir şekilde yürütmek için mevcut en iyi etkinlik yönetimi çözümlerinden birini dağıtarak hayatı kendileri için kolaylaştırabilir. Bu, küçük bir toplantıdan çok günlü bir konferansa kadar her şeydir.
Etkinlik yönetimi çözümleri her zaman gelişiyor, yeni özellikler ekliyor ve mobil cihazlar aracılığıyla daha yüksek üretkenlik seviyeleri sağlıyor. Aynı zamanda etkinlik organizatörlerinin sözcüğü potansiyel katılımcılara yaymasına yardımcı olmak için sürekli artan bir dizi sosyal medya platformuyla entegre oluyor.
Bu, özellikle pandemi nedeniyle bir dizi etkinliğin çevrimiçi olarak zorunlu kılınması ve koşu etkinlikleri için yeni zorluklar yaratması nedeniyle geçerlidir.
Bu arada, en iyi etkinlik yönetimi çözümlerini sunacağız.
1.Eventbrite
Popüler etkinlik yönetimi çözümü.
Daha önce herhangi bir etkinliğe veya buluşmaya katıldıysanız, büyük olasılıkla Eventbrite kullanmışsınızdır. İster kendi etkinliğinizi organize ediyor olun ister başka birinin etkinliğine bilet rezervasyonu yapıyor olun, kullanımı kolay, basit ve akıcı bir arayüze sahip olması nedeniyle son derece popülerdir.
Verilerin ve öngörülerin gerçek zamanlı raporlanmasını sağlayan yerleşik bir ödeme işlemcisi ve analitik motoruyla birlikte gelir. Eventbrite, sosyal medya web siteleri özellikle Facebook ile entegrasyon için en iyi etkinlik yönetimi çözümlerinden biridir ve aynı zamanda Spotify, Instagram ve Anket Monkey ile derin uyumluluk sağlar; bunlardan ikincisi, anketleri etkinlik sonrası dağıtmayı çocuk oyuncağı haline getirir.
2.Eventsforce
Basitleştirilmiş olay yönetimi seçeneği.
Eventsforce, basit bir etkinlikten ödül törenine kadar her şeye ev sahipliği yapmanızı sağlayan bulut tabanlı bir etkinlik yönetim sistemidir. Eventsforce, sizi çok sayıda seçenekle karıştırmak yerine, etkinliğinizin karmaşıklığına bağlı olarak gerektiği kadar işlemi etkinleştirmenize izin verir. İnternete bağlı herhangi bir cihazdan check-in’leri yönetme, bağlı uygulamaları görüntüleme, ödüller ayarlama ve çok daha fazlasını sağlar.
Ayrıca, katılımcılar ve personelle sürekli iletişim kurmak yerine etkinliği düzenlemeye devam etmenizi sağlayan görev otomasyonuna da izin verir. Bulutta çalışan bir hizmet olarak yazılım çözümü olan Eventsforce, PCI DSS ve EU GDPR dahil olmak üzere en katı güvenlik ve düzenleyici uyumluluk standartlarını karşılar.
3.Bizzabo
Hepsi bir arada etkinlik yönetim sistemi.
Bizzabo, masaüstü veya mobil cihazlara eşit derecede uygun, hepsi bir arada bir olay yönetimi çözümüdür. Etkinlikleri organize etmek, süreci daha küçük ve yönetilebilir parçalara bölmek için metodik bir yaklaşım benimsemeyi tercih ediyorsanız, bilet satın alma sayfalarını özelleştirmekten sponsor bulmaya kadar her konuda size yardımcı olan Bizzabo’nun Birleşik Komuta Merkezi’ni takdir edeceksiniz.
Bizzabo’nun biletleme sistemi, web sitenizin tutarlılığını ve temasını korumak için bilet widget’larını kendi sayfalarınıza yerleştirmenize izin vererek daha da ileri gider. Ayrıca LinkedIn ve diğer sosyal medya web siteleri ile derin entegrasyon sunarak tercih ettiğiniz pazarlama kanallarındaki katılımcıların bilet satın almasını kolaylaştırır.
4.Whova
Akıllı telefon dostu etkinlik yönetimi çözümü.
Çalışanlarınız etkinlikleri masaüstü yerine akıllı telefondan yönetmeyi tercih ediyorsa, Whova sizin için en iyi etkinlik yönetimi çözümü olabilir. Loreal, Hilton ve NASA gibi şirketler tarafından kullanılır, herhangi bir zamanda yalnızca ihtiyacınız olan belirli özellikleri ve süreçleri etkinleştirmenize izin vererek operasyonları basitleştirir. Bu ister etkinlik kaydını denetlemek, ister etkinlik web sitesi oluşturmak, gündemi yönetmek, check-in’ler, veya yaka kartları oluşturmak olabilir.
Eventbrite gibi, Whova da katılımcıların mobil uygulaması aracılığıyla taranabilen bir QR kodu kullanarak etkinliklere giriş yapmasına izin veriyor. Sadece bazı özelliklerin yalnızca uygulama içi satın alma olarak kullanılabileceğini unutmayın.
5.Aventri
Pazarlama odaklı etkinlik yönetimi.
İnsanları etkinliklerinize çekmekte sorun yaşıyorsanız, Aventri çok kanallı pazarlama kampanyalarını yönetme becerisiyle size yardımcı olabilir. Harika görünen bir kullanıcı arayüzünün yardımıyla bunu, karşılaştırma ölçütleri ve yatırım getirisi hedeflerine göre etkinlik performansını ölçerken ve izlerken etkinlik performansını ölçmenize yardımcı olmak için ölçümleri kullanan gerçek zamanlı bir raporlama panosu aracılığıyla yapar.
Etkileşim için bir nimet. Ayrıca etkinlik sırasında veya sonrasında bir haber bülteni yayınlamak istiyorsanız, etkinlik öncesinde, sırasında veya sonrasında etkinlik katılımcılarına bilgi iletmek için Aventri’nin platformunu kullanabilirsiniz.
6.Ticketbud
Biletleme etkinlikleri yönetim platformu.
Etkinlik yönetimi çözümleri dünyasında yükselen bir yıldız olan Ticketbud, her şey dahil fiyatlandırmaya sahip hepsi bir arada bir yönetim ve biletleme platformudur. Bu nedenle herhangi bir sürpriz maliyetle karşılaşmazsınız. Etkinlik organizatörlerinin etkinliklerine bilet satarken, Facebook, Twitter ve Instagram’da tanıtımını ve pazarlamasını sağlar.
Platform ayrıca kapsamlı raporlama ve etkinlik verilerine tam erişim sunar ve ayrıca ödeme işlemlerini de üstlenir. Daha çok yerel etkinliklere yönelik olduğundan, bundan biraz daha hırslıysanız beklentilerinizi yönetmeye değer.
7.Everwall
Etkinlik yönetimi için sosyal medya ve iletişim.
Everwall, sosyal medya akışının canlı bir küratörlüğünü göstererek, tüm akıştayken insanların etkinliğiniz hakkındaki algısını yönetmeyi kolaylaştırır. Sadece duvarı kurun ve ardından etkinlik katılımcılarını harekete geçmek için bir hashtag kullanarak yorum yapmaya davet edin. Buradan, manuel olarak tweet atarak insanları bilgilendirebilir veya belirli bir programa göre mesajları iletebilir ve katılımcıları anketlerde oy kullanmaya davet edebilirsiniz.
Uygun fiyatlıdır, etkinlik başına ücretlendirilir ve etkinliğinizin temasına uyacak şekilde özelleştirilebilir. Everwall, bir Twitter beslemesine ek olarak, bir Slack grubundan veya Instagram beslemesinden gelen mesajları görüntülemenize izin verir ve hatta sosyal medyada aktif olmayan kişileri dahil etmek için kısa mesaj yoluyla gönderilen mesajları bile gösterebilirsiniz.
8.Monday.com
Etkinlikler için proje yönetimi.
Kesin konuşmak gerekirse, Monday.com iyi niyetli bir etkinlik yönetimi çözümü değildir. Ancak, bir proje yönetimi aracı olarak, insanlar olaylar üzerinde çalışırken ve herhangi bir noktada durumlarını kontrol ederken görev yönetimi için yararlıdır.
Ayrıca, etkinliğinizde olup biten her şeyin tek bir görünümünü sunar. Etkinlik bütçeleri, katılımcı sayıları, rezervasyon ayrıntıları, son tarihler ve haritalanmış son tarihler ve kilometre taşları gibi şeyleri günlüğe kaydetmek için görsel öğelerden en iyi şekilde yararlanan kullanımı kolay bir arayüze sahiptir.
9.Cvent
Kurumlar için etkinlik yönetimi yazılımı.
Olympus gibi endüstri devleri tarafından kullanılan Cvent, kullanımı kolay ve güçlü bir etkinlik yönetimi yazılımı çözümüdür. Platform, mekan tedarikinden içerik yönetimine, etkinlik pazarlamasına, etkinlik kaydına, yerinde check-in’e, rozetlere ve randevulara kadar her şeyi yönetmenize olanak tanır.
Etkinliğinizin yerini belirledikten sonra, Cvent, bilet platformunu yerleştirmek için bir web sitesi oluşturmadan önce özel panolar ve raporlar ayarlamanıza olanak tanır. Hedefli etkinlik e-posta pazarlaması, bir iletişim ve profil yöneticisi, katılımcı ve konuşmacı yönetimi ve otomatik oda bloğu yönetimi gibi katılımı teşvik etmek için bir dizi özelliğe sahiptir.
10.Caterease
Etkinlik yönetimi için yemek servisi.
Yemek servisini planlamak ve teslim etmek, herhangi bir etkinliği doğru bir şekilde gerçekleştirmenin en zor yönlerinden biri olabilir. Caterease, aşçılar için içerik listeleri ve hazırlama talimatları sağlarken, katılımcılarınız için görsel menüler oluşturmanıza izin vererek buna özel bir önem verir.
Dünya çapında 50000’den fazla mevcut kullanıcıya sahip olan platform, yemek dağıtım sürecindeki hataları önleyerek hem verimliliği artırmak hem de kullanıcılarına para kazandırmak için tasarlanmıştır. Eğitime ek olarak ücretsiz deneme sürümü mevcuttur ve hem Android hem de iOS ile uyumludur.
Yorum Yaz