Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Sony State of Play: Bir Sonraki PlayStation Etkinliği Ne Zaman?
Şirketin hizmeti ne zaman başlatmayı planladığına dair henüz bir bilgi yok.
Amazon’un büyüyen spor içeriği kitaplığı yakında kendine ait bir eve sahip olabilir. Bilgi, perakendecinin Prime Video’yu ortadan kaldırmak ve NFL, Premier League ve New York Yankees ile olan anlaşmalarını daha iyi vurgulamak için yeni bir bağımsız akış uygulaması üzerinde çalıştığını bildiriyor. Gelişme, Amazon CEO’su Andy Jassy’nin canlı spor içeriğini şirketin diğer alanlarda maliyetleri düşürürken bile para harcamaya devam etmeyi planladığı alanlardan biri olarak vurgulayan son yorumlarının ardından geldi.
Bilgi, Amazon’un uygulamayı ne zaman yayınlamayı planladığını veya şirketin Prime Video’nun spor içeriğine erişim için ayrıca ücret almayı planlayıp planlamadığını öğrenemediğini söylüyor. Satış noktası ayrıca Amazon’un uygulamayı rafa kaldırmaya karar verebileceğini de belirtiyor.
Amazon’un bağımsız bir spor uygulaması başlatmasının mantıklı olup olmadığı, düşündüğünüz kadar basit değil. Bir yandan, Prime Video kesinlikle düzenlemeyi kullanabilir. Amazon, platformun arayüzünü “daha az meşgul ve bunaltıcı” hale getirmek için yakın zamanda yeniden tasarladıktan sonra bile, hem akış hem de isteğe bağlı video içeriği içerdiğinden, hizmette içerik bulmak zor olabilir.
Öte yandan, bağımsız bir uygulama, Amazon’un değerli içeriği güvence altına alması için daha fazla baskı yaratacaktır. Dahası, spor içeriğinin maliyeti son yıllarda önemli ölçüde arttı. Amazon’un NFL’nin Perşembe Gecesi Futbol paketine özel yayın hakları için yılda yaklaşık 1 milyar dolar ödediği bildiriliyor. Bu ayın başlarında, Google’ın ligin Pazar Bileti paketi için 2,1 ila 2,2 milyar dolar arasında ödeme yapmayı kabul ettiği bildirildi. Kendi abonelik katmanına sahip bağımsız bir uygulama, Prime Video’nun Prime aboneliklerinin itici gücü olma rolünü de karmaşık hale getirir. Amazon, ayrı bir uygulama oluşturarak kazandığı her şeyin ödün vermeye değmeyeceğine karar verebilir.
Yorum Yaz