Riot Games, Saldırının Ardından Fidye Notu Aldığını Ancak Ödeme Yapmayacağını Söyledi

Sıradaki içerik:

Riot Games, Saldırının Ardından Fidye Notu Aldığını Ancak Ödeme Yapmayacağını Söyledi

e
sv

Zoom, AI’yı Canlı Sohbet Müşteri Hizmetlerine Getiriyor

30 Ocak 2023 09:00

En iyi Video konferans yazılımı sağlayıcısı Zoom, yapay zeka tarafından desteklenen yeni bir “akıllı sohbet” canlı sohbet çözümünü duyurdu.

Zoom blogunda bir gönderiyle takip edilen bir açılış etkinliğinde şirket, insan müşteri destek personelinin işlem sürelerini azaltarak işletmelerin verimli müşteri hizmetlerini uygun maliyetli bir şekilde sunmasına yardımcı olmak için tasarlanmış bir sohbet robotu olan Zoom Virtual Agent’ı duyurdu.

Kurumsal sohbet robotları yeni bir şey olmasa da Zoom, bunların çoğunun “kapsamlı” manuel kodlamaya dayandığını, yeni teklifinin ise dili doğal olarak işlemek için “özel yapay zeka” ve makine öğrenimi tarafından desteklendiğini iddia ediyor.

İşletmeler için Zoom’un AI sohbet robotu

Zoom Virtual Agent’ın çeşitli canlı sohbet, CRM ve hizmet olarak iletişim merkezi (CCaaS) çözümleriyle entegre olduğu varsayılıyor ve şirketin kendi CCaaS’si olan Zoom Contact Center’ın bir parçası olarak paketlenmiş olarak gelecek.

Açıklama, Zoom’un 2022’de konuşkan bir yapay zeka şirketi olan Solvvy’yi satın almasının ardından geldi. Zoom’un dijital müşteri deneyimi başkanı ve Solvvy’nin eski kurucusu ve CEO’su Mahesh Ram, yeni sohbet robotunun erdemlerini neredeyse tamamen anlaşılmaz moda sözcüklerle övdü.

“Konuştuğum her lider, CX [müşteri deneyimi] teknolojilerinden ikili sonuçlar istiyor: müşterileri için üstün çok kanallı çözümler ve daha iyi bir kârlılık” dedi.

“Lansmandan sadece haftalar sonra self servis etkileşimlerinizin %50’sinde veya daha fazlasında hızlı ve doğru çözümler sunabildiğinizi hayal edin. Solvvy, birçok lider marka için bu tür sonuçlar sağladı.”

Kısacası Ram, Zoom Virtual Agent’ın çevrimiçi girişimlerin varoluşsal bir sorunu mümkün olan en kısa sürede çözerek daha hızlı büyümesine yardımcı olurken, muhtemelen personel maliyetlerini düşürerek şirketlerin büyük ölçüde tasarruf etmesine yardımcı olacağını düşünüyor.

%50’lik bir başarı oranı, Ram’ın düşündüğü kadar etkileyici olmayabilir, ancak önceki Solvvy müşterileri ikna olmuş görünüyor.

“Beklentilerimizi aşan self servis oranlarıyla desteğimizi artırmamıza yardımcı olan Mahesh ve ekibiyle çalışmaktan her zaman keyif aldık. Mobil biletleme platformu SeatGeek’in CX araçları uzmanı Marissa Morley, “Aynı ekibin yeni Zoom Virtual Agent ile neler yaptığını görmekten heyecan duyuyoruz” dedi.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!