Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Starlink, Yoğun Saatlerde Kullanım İçin 1 TB Veri Sınırı Ekliyor
Dikey video çok fazla alan harcamaz.
YouTube’un TikTok’u taklit etme girişimi artık oturma odasına kadar uzanıyor. Şirketin dikey Shorts videoları, normalde boşa harcanan tüm yatay alanı daha iyi kullanan bir oynatıcı ile artık TV’lerde yerel desteğe sahip. Bu mobil odaklı klipleri büyük ekranda izlemek (Samsung’un dönen TV’niz yoksa) hala aşırı derecede fazla geliyor, ancak yine de standart yatay oynatıcıyı kullanmaya çalışmaktan çok daha zarif.
Özellik önümüzdeki birkaç hafta içinde kullanıma sunulacak. 2019’dan itibaren yapılan akıllı TV’lerde, oturma odası medya cihazlarında ve “daha yeni” oyun konsollarında kullanılabilir. YouTube, açıklayıcı bir videoda (aşağıda) Shorts’un eski setlerle çalışabileceğini, ancak bu uyumluluğun garanti edilmediğini önerdi.
YouTube’un Shorts’u TV’lere uyarlamak için bu kadar çaba sarf etmesi şaşırtıcı değil. TikTok’un kendi TV uygulaması geçen yıl Kasım ayında piyasaya sürüldü – bu, YouTube’a cevap veriyor. Bu bahardan itibaren aylık 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcıyla Shorts için de önemli bir izleyici kitlesi var. Ve TikTok teorik olarak ‘sadece’ 1 milyar kullanıcıyla (2021’in üçüncü çeyreği itibariyle) geride olsa da, fark o kadar dar ki, izleyicilikte küçük bir avantaj bile onlardan birine öncülük edebilir.
Yorum Yaz