Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Death Stranding 2 Neredeyse Onaylandı
Google, işletmelerin doğrudan Arama’dan müşterilerle sohbet etmesine olanak tanıyan şık bir özellik olan İş Mesajları için bir güncelleme duyurdu.
Şirket, İşletme Mesajlarının yapabileceklerini genişletmek için yardım masası yazılımı ve müşteri hizmetleri araçları alanında dünya lideri olan Twilio, Genesys ve Avaya ile ortaklık kurdu.
Google, bu üç iş ortağını ekleyerek perakende, bankacılık ve telekomünikasyon şirketleri de dahil olmak üzere bir dizi sektörde ve ayrıca müşterilerle etkileşim kurmak ve onlara yardımcı olmak için AI sohbet robotlarını kullanma konusundaki uzmanlığını otomatik olarak artırıyor.
Google İşletme Mesajları
Şirket, “Hizmeti haftalık olarak kullanan yüzlerce iş ortağıyla, iş ortağı topluluğumuzu daha da geliştirmekten heyecan duyuyoruz. Böylece bunu mümkün kılan şirketlerle el ele çalışırken dışarıdaki herkes için mümkün olan en iyi deneyimleri sunabiliyoruz” diyor.
Google’a göre, İş Mesajları dünya çapında 70’den fazla dilde mevcuttur ve milyonlarca işletme her gün araçlardan yararlanmaktadır.
Hizmet, müşterilere otomatik bir şekilde yardımcı olmak için AI akıllılarını kullanan Google Cloud tarafından destekleniyor ve yüzlerce veya binlerce destek personelinin günün her saatinde hazır olması ihtiyacını azaltıyor.
Botlar, bir müşteri istediğinde envanter kullanılabilirliğini, fiyatlandırmayı ve diğer komut dosyası bilgilerini göstermek için şirketler tarafından önceden programlanabilir. Bu bilgilerin yeterli olmadığı kanıtlanırsa, botlar daha sonra bir insana teslim edilebilir.
Müşteri hizmetleri için bir oyun
Google’ın İş Mesajları, halihazırda piyasadaki en iyi Hizmet Olarak İletişim Merkezi (CCaaS) yazılımı arasındadır ve bu güncellemeler yalnızca konumunu iyileştirecektir.
Google, yalnızca dört saatlik kurulumdan sonra istekleri işlemek için ortalama süreyi %50 oranında kısaltan Khoros ile ortaklaşa, Kanadalı telekom Vidéotron gibi hizmetini kullanan işletmelerden bir dizi vaka çalışmasının tanıtımını yapıyor.
Bununla birlikte, WhatsApp’ın son zamanlarda bir dizi iş odaklı sohbet aracını tanıtmasıyla Google’ın elinde ciddi bir rekabet var.
Ancak Google, etrafındaki en iyi hendeklerden birine sahiptir. İnsanlar, büyük olasılıkla yolculuklarının ilk adımlarından biri olarak, işletmeler hakkında bilgi bulmak için hizmetlerini kullanır. Bir şeyi bilmeniz gerekiyorsa, muhtemelen Google’a gideceksiniz.
Yorum Yaz