Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Google Pixel 7a Sızıntısının 90Hz Ekranı Gösterdiği Bildiriliyor
“Amaca dayalı” ve siyasi reklamlar önümüzdeki haftalarda platforma geri dönecek.
2019’da Twitter, siyasi ve dava temelli reklamlara oldukça katı bir yasak getirerek, politikacıların ve PAC’ler gibi kuruluşların adayları destekleyen, oy pusulası önlemlerini destekleyen veya bağış isteyen reklamlar yayınlamasını etkili bir şekilde engelledi. Şimdi şirket, Twitter Güvenlik hesabı aracılığıyla bu reklamcılık kurallarını gevşeteceğini duyurarak bu politikayı tersine çeviriyor.
Daha önce, hemen hemen tüm siyasi reklamlar yasaklandı ve iklim değişikliği veya kürtaj gibi konuları işleyen amaca dayalı reklamlar çeşitli kısıtlamalara tabi tutuldu. Örneğin, ikincisinin özel kitlelere ve yaş gruplarına pazarlanması yasaklandı ve konulara ilişkin farkındalığın artırılmasına izin verilirken, belirli mevzuat için savunuculuk yapılmasına izin verilmedi.
Duyuru, reklam kuralları hakkında ayrıntıya girmedi, bunun yerine planın Twitter’ı “TV ve diğer medya kuruluşlarının” siyasi reklamcılık standartlarına daha uygun hale getirmeyi amaçladığını belirtti. Bunun ne anlama geldiği tam olarak açık olmasa da, halka açık hava dalgalarını kullanan TV ve yayın pazarlarının, Twitter’ın tabi olmayabileceği siyasi reklamcılıkla ilgili belirli FCC kurallarına uyması gerektiğini belirtmekte fayda var.
Her iki durumda da değişiklik, Twitter’ın Elon Musk’ın platformu satın almasını izleyen haftalarda GM, Audi, General Mills ve diğerleri gibi markaların reklamları duraklattığını gören reklamverenleri telafi etmesine yardımcı olabilir. Twitter’a gelince, sosyal medya şirketi, “sebep temelli reklamcılığın önemli konular etrafında halka açık konuşmayı kolaylaştırabileceğine” inandığı için politika değişikliği yaptığını söylüyor.
Yorum Yaz