Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
‘Marvel’s Avengers’ 30 Eylül’den Sonra Resmi Destek Almayacak
Musk teklifi Cumartesi günü duyurdu.
Twitter, kullanıcıların platforma reklam görmeden göz atmalarını sağlayacak yeni, daha pahalı bir Blue abonelik katmanı üzerinde çalışıyor. “Twitter’da reklamlar çok sık ve çok büyük. Önümüzdeki haftalarda her ikisini de ele almak için adımlar atıyoruz, ”Twitter sahibi Elon Musk Cumartesi öğleden sonra tweet attı. “Ayrıca, sıfır reklama izin veren daha yüksek fiyatlı bir abonelik olacak.”
ABD’de, kullanıcılar doğrudan Twitter iOS veya Android uygulaması üzerinden abone olduklarında, Twitter Blue şu anda aylık 11 ABD dolarına mal oluyor. Apple ve Google’ın uygulama içi satın almalarda yüzde 30’a varan komisyonunun geçerli olmadığı web’de, hizmetin maliyeti aylık 8 ABD dolarıdır. Twitter, Kasım ayında aboneliği yenilemeye başladığından beri, zaman tünelinizde daha az reklam görme yeteneği, şirketin öne çıkardığı başlıca satış noktalarından biri oldu, ancak bu avantaj, kaydolmaya gittiğinizde hâlâ “çok yakında” olarak listeleniyor.
Ads are too frequent on Twitter and too big. Taking steps to address both in coming weeks.
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
Bazı tahminlere göre Twitter’ın reklam geliri, Musk’ın şirketi Ekim ayında devralmasından bu yana hızla düştü. The Information tarafından yayınlanan yakın tarihli bir rapora göre, üst düzey bir Twitter yöneticisi geçtiğimiz Salı günü çalışanlarına günlük gelirin bir yıl öncesine göre yüzde 40 düştüğünü söyledi. Satış noktası tarafından görülen bir dahili slayt, Twitter’ın düşüşü, markaları, ünlüleri ve diğer önemli hesapları taklit etmek için ücretli doğrulama özelliğini kullanan doğrulanmış troller tarafından platformun istila edildiğini gören Twitter Blue’nun ilk yeniden lansmanına bağladığını gördü.
Yorum Yaz