Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Borderlands 3, Artık Epic Games Store’da Ücretsiz
Aylık 1 milyar aktif kullanıcısı olan çılgınca popüler sosyal medya platformu TikTok, görünüşe göre Toks’u harcamak için yeterince zaman harcamadığınıza inanıyor.
Reuters’in yeni bir raporuna göre Çinli holding ByteDance’e ait olan şirket, oyun oynamaya önemli bir adım atmaya hazırlanıyor ve Vietnam’da testlere başladı.
15 saniyeden 30 dakikaya kadar sürebilen TikTok videolarının aksine, özellikle platform kullanıcıları sinirlendiren ve onları kazanana kadar tekrar tekrar denemeye zorlayan beceri oyunları sunuyorsa, oyunlar kullanıcıları çok daha uzun süre meşgul tutabilir. Reuters, oyunların üyeleri uygulamada daha uzun süre tutacağını belirtiyor. Ancak şu anda mevcut olan canlı akış videolarının bolluğunun zaten bunu yapıp yapmadığını merak ediyor.
Şirket, TikTok’ta HTML 5 (düşük bant genişliği, tarayıcı dostu) oyunları test ettiğini söyleyerek planlarını Reuters’e az çok doğruladı. Aslında, şu anda ABD’de bunlardan en az birini bulabilirsiniz.
Mobil oyun Zynga’nın Disco Loco 3D adlı bir oyunu var yapar (aşağıdaki resme bakın). Küçük bir dansçıyı kontrol ettiğiniz, ekranda ileri geri kaydırarak kalplerle buluşabilmesi ve engellerden kaçabilmesi için Beat Sabre tipi bir oyundur.
Oyun geleneksel bir TikTok videosu değil. Bunun yerine, Zynga tarafından oluşturulmuş özel bir filtredir. Oynamaya başlamak için önce Disco Loco 3D hesabını bulmanız ve ardından yükseltilmiş filtreye dokunmanız gerekir. Buradan, eğlenceli olsa da ilkel bir mobil oyun gibi geliyor. Bizi TikTok’ta daha uzun süre tuttu mu? Hayır, en azından bugün değil.
Buna ihtiyacımız var mı?
TikTok, SnapChat, Facebook ve Instagram dahil olmak üzere neredeyse tüm diğer sosyal medya platformlarının TikTok’un bağımlılık yapan video akışıyla nasıl rekabet edeceği konusunda endişe duyacak kadar popüler. Hepsi onunla rekabet etmek için ürünler ürettiler. Ancak herhangi birinin TikTok’un meteorik büyümesinde bir engel oluşturup oluşturmadığı belli değil.
Yine de TikTok, pozisyonunu savunma ihtiyacını açıkça hissediyor. Eksiksiz bir mobil oyun kütüphanesi oluşturmak bir yol olabilir. Ancak bu oyunlar Charli D’amelio’dan beklenmedik bir yıldız yapan platforma özgü hissettirecek mi?
Ayrıca çoğumuzun uykusunu kaybetmesine ve diğerlerini duymazdan gelmesine neden olan bir platformda bizi tutma çabası mı? Bize bizden daha güzel, daha akıllı, daha komik veya en azından daha iyi dansçılar gibi görünen insanları göstererek beyin kimyamızı değiştirecek bir platform mu? Belki de harika bir fikir değildir.
TikTok neden TikTok olmaya devam edemiyor?
Yorum Yaz