Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Elon Musk’ın Avukatları Yargıçtan Twitter Davasını İptal Etmesini İstedi
Sosyal medya uygulamalarının hepsi aynı görünmeye başlıyor.
Bu noktada, hepimiz Instagram’ın TikTok’u kopyaladığını görmeye alışkınız. Şimdi, yeni bir bükülme ile TikTok, Instagram’ı “Fotoğraf Modu” adlı yeni bir özellikle kopyalıyor. Güncelleme, TikTok kullanıcılarının bir gönderide birden fazla fotoğrafın yanı sıra 2.200 karaktere kadar altyazı paylaşmasına olanak tanır.
Müzik de içerebilen yeni fotoğraf gönderileri, videoların yanı sıra kullanıcıların Sizin İçin sayfasında görünecek. Bir blog gönderisinde TikTok, yakın zamanda genişletilen karakter sayısını birleştiren Fotoğraf Modunun, içerik oluşturucuların “kendilerini ifade etmelerine ve başkalarıyla daha derinden bağlantı kurmalarına” izin vereceğini umduğunu söyledi.
Ancak Fotoğraf Modu, Sizin İçin Sayfasını yaratıcı olamayacak şekilde Instagram’a daha çok benzetiyor. Mashable’a göre, bu özellik zaten içerik oluşturucular tarafından geri dönüştürülmüş metin memlerini ve Instagram’da genellikle popüler olan diğer içerikleri paylaşmak için kullanılıyor.
Ancak, Instagram’ın TikTok klonu Reels ile etkileşime girmekte zorlandığı bildirildiğinden, TikTok’un şimdi Instagram’ın orijinal öncülünü kopyalaması özellikle dikkat çekicidir. Wall Street Journal kısa süre önce TikTok’un günlük izlenme süresinde Instagram Reels’i hala çok geride bıraktığını bildirdi.
Aynı zamanda, hepsi aynı görünene kadar utanmadan birbirini kopyalayan her sosyal medya platformunun en son karşılaşması. Yalnızca son altı hafta içinde: Instagram, TikTok ve Snapchat, Fransız yeni başlayan BeReal’e kendi yaklaşımlarını getirdi (Instagram henüz resmi olarak piyasaya çıkmadı). Twitter, tam ekran videolar için TikTok tarzı bir besleme başlattı. Kendisi bir TikTok klonu olan YouTube Shorts, TikTok tarzı seslendirmeler ekledi.
Yorum Yaz