Belkin’in Çocuklar İçin Yeni Kablosuz Kulaklığı

Sıradaki içerik:

Belkin’in Çocuklar İçin Yeni Kablosuz Kulaklığı

e
sv

Spotify, Yeni Bir Özellikle Büyüyor

10 Haziran 2022 12:30

Spotify, ses tabanlı yeni bir sınıra odaklandı: sesli kitaplar.

Akışlı müzik şirketi, Çarşamba günü CEO Daniel Ek’in şirketin sesli kitap dünyasına yeni girişini açıkladığı ikinci Yatırımcı Günü etkinliğini “büyük bir fırsat” olarak nitelendirdi. Ek, Amazon’a ve kayda değer tek rakibi olan sesli kitap platformu Audible’a atıfta bulunarak, diğer “uzaya hakim olan büyük oyuncu” ile rekabet etmek istediğini söyledi.

Spotify, saldırı planının çoğunu açıklamadı, ancak sunumunda birkaç ayrıntı verdi.

Sesli kitap planları

Spotify’ın Baş Ar-Ge Sorumlusu Gustav Söderström, sesli kitap özelliğinin bu yıl 400 milyon dinleyiciye sunulacağını söyledi. Ancak kesin bir tarih vermedi.

Sesli kitaplar ana uygulamaya daha iyi entegre edilecek.

Bilmiyorsanız, Spotify’ın platformunda zaten sesli kitaplar var. Ancak bunları bulmak oldukça zor. Spotify arama çubuğuna “sesli kitaplar” yazabilir ve Yüzüklerin Efendisi için olduğu gibi birkaç sesli kitap çalma listesi bulabilirsiniz. Ancak bunların reklamları düzgün yapılmış gibi değildir.

Spotify’ın 2021’in sonlarında satın aldığı sesli kitap platformu Findaway’in sorumluluğu üstleneceğini biliyoruz. Fikir, Spotify’ın yeni özelliği oluşturmak için Findaway’in sesli kitabı “uzmanlığını ve altyapısını” kullanmasıdır. Etkinlik sırasında Findaway Voices örnek olarak listelendi. Bir sesli kitabı okumak ve kaydetmek için yazarları seslendirme sanatçılarıyla birleştiren bir hizmettir. Kaydedildikten sonra, Findaway dağıtımı yönetir.

Spotify daha fazla ayrıntı sunmadı ancak Spotify’ın sesli kitaplarının ana uygulamada podcast’ler gibi kendi bölümlerine sahip olacağını varsaymak güvenli. Dinleyicilerin yeni hizmet için fazladan ödeme yapıp yapmayacakları veya Audible’da olduğu gibi kitapları ayrı olarak satın alıp alabilecekleri konusunda hiçbir bilgi yok.

Spotify’dan daha fazla ayrıntı ve yenilenen sesli kitap özelliği için kesin bir lansman tarihi istendi. Ancak sessizlikle karşılanıldı.

Genişleyen imparatorluk

Son yıllarda Spotify, ses imparatorluğunu agresif bir şekilde genişletti ve yeni müşteriler çekti. Spotify, yeni hizmeti başlattıktan birkaç ay sonra 165 milyon premium üyeye ulaştığından, yenilenen podcast’lerin akıllıca bir yatırım olduğu kısa sürede kanıtlandı.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

error: Content is protected !!