Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Apple Fitness+, 24 Ekim’de iPhone’a geliyor
Ayrıca Snapchat+’ta özel bildirim sesleri, kamera çerçeveleri ve daha fazlasını başlatıyor.
Snap, Snapchat+ abonelik uygulaması için özel bildirim sesleri, kamera çerçeveleri ve daha fazlası ile birlikte yeni bir “Hikaye Süresi Sonu” özelliği de dahil olmak üzere bir dizi özellik tanıttı. Hikaye özelliği kullanışlı görünüyor ve sıkı kullanıcıları aylık 4 dolarlık hizmete kaydolmaya teşvik etmek için tasarlanmış görünüyor.
Hikaye sona erme ile aboneler, hikayelerinin bir saat ile bir hafta arasında bir süre boyunca sona ermesine izin vermeyi seçebilirler. Bu, içerik oluşturucuların kısa bir hikayeyle ilgi çekmesine veya daha fazla göz küresi çekmek için daha uzun süre kalmasına izin verebilir. Şu anda olduğu gibi, tüm hikayeler 24 saat sonra sona erecek ve kaydedilmelidir. Yoksa sonsuza dek yok olurlar.
Ücretli kullanıcılar ayrıca özel bildirim seslerine erişerek, farklı arkadaşlar için farklı tonlar ayarlamalarına izin veriyor, böylece telefonlarına bakmadan onları kimin Yakaladığını söyleyebiliyorlar. Ve yeni özel kamera renk çerçeveleri seçeneği, içeriği yakalarken farklı tonlar kullanarak kullanıcıların tam olarak söylediklerini yapmasına olanak tanır.
Son olarak Snapchat, Cadılar Bayramı için profillerinde kullanabilecekleri özel “özel, mevsimlik ve ürkütücü Bitmoji arka planları” getiriyor.
Snapchat+, çıkışından sadece birkaç ay sonra bir milyon aboneye ulaşan şirketle güçlü bir başlangıç yaptı. O sırada Snap, bunu “tutkulu” kullanıcılar için bir hizmet olarak tanımladı ve bu, 347 milyon günlük kullanıcısının bir kısmı olmasına rağmen, önemli bir ek gelir enjeksiyonu. Snapchat ayrıca gözlük gibi donanımlar da satıyor ve son zamanlarda Pixy Drone ile çıktı. Ancak Snap’in bu üründen vazgeçtiği bildirildi.
Yorum Yaz