Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Xbox Ve Bethesda’nın Developer Direct Tanıtımını Buradan İzleyin
Arkane’nin nişancı oyunu, kooperatif ve çeşitli kahramanlar ekler.
Beklenenden birkaç ay sonra geliyor ama Arkane’nin bir sonraki büyük maçı (nispeten) çok yakın. Stüdyo, Redfall’ın 2 Mayıs’ta Xbox Series X/S ve Windows PC’ler için Game Pass üzerinden lansman günü erişimi ile kullanılabileceğini onayladı. Daha önce olduğu gibi, vampir öldüren nişancı, Dishonored ve Prey’in arkasındaki formüllerin genişletilmiş halidir — çok oyunculu ve öngörülemezlik göz önünde bulundurularak oluşturulmuş gizlilik dostu bir oyundur.
Diğer Arkane oyunları gibi, Redfall da oyuncu seçimine bağlıdır. Oyunun aynı adı taşıyan kasabasını ele geçiren vampirlerle doğrudan savaşabilirsiniz, ancak sinsi bir yaklaşım benimserseniz veya teçhizatınızı akıllıca kullanırsanız da ödüllendirileceksiniz. Açık dünya konsepti kesinlikle yeni değil (Prey’de vardı), ancak karakter seçimi ve çevrimiçi oyun öyle. Oyun tarzınızı yansıtan bir kahraman seçebilirsiniz ve co-op modunda en fazla dört kişi kötüleri alt edebilir. Bazı taktikler yalnızca takım olarak oynarken işe yarar.
Serbest değişen oyun biraz çeşitlilik katar, ancak rastgele istatistiklere ve özelleştirmeye sahip silahlar da bekleyebilirsiniz. Bazı mekanikler tanıdık gelecektir. Ana hikaye görevlerinin ötesinde aktiviteler (hayatta kalanları kurtarmak gibi), beceri ağaçları ve gerekli olandan daha fazlasını yapmaya teşvik eden diğer sistemler bulacaksınız.
Redfall’ın Arkane’nin itibarını koruyup korumayacağını söylemek için henüz çok erken. Bununla birlikte, geliştiricinin Deathloop’ta yaptığı gibi bazı riskler almak yerine daha iyi bilinen oyun mekaniklerini geliştirmekten mutlu olduğu açık. Prey’i denediyseniz ve arkadaşlarınızın da katılmasını dilediyseniz, mutlu olabilirsiniz.
Yorum Yaz