Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
YouTube Go Kullanımdan Kaldırılıyor
Yeni araçlar, reklamları ve mesajlaşmayı yönetmenin yanı sıra olası satış oluşturmayı da kolaylaştırıyor.
Ulusal Küçük İşletme Haftasını anmak için Meta, işletmelerin konuşmaları ve reklamları yönetmesine ve potansiyel müşteriler oluşturmasına yardımcı olacak bir dizi yeni araç duyurdu.
Şirketten yapılan yeni bir basın açıklamasına göre, işletmeler yeni müşteriler tarafından keşfedilmek ve WhatsApp sohbetine açılan Facebook ve Instagram reklamlarını kullanarak sohbet etmek konusunda çok başarılı oldular. Meta, bu tür reklamları oluşturmayı kolaylaştırmak için yakında doğrudan WhatsApp Business uygulamasından reklamlar oluşturmayı mümkün kılacaktır.
Şirketin Gelen Kutusunu kullanan işletmeler, Facebook Messenger ve Instagram Direct üzerinden müşteri mesajlarını tek bir yerden yönetiyor.
Şimdi Meta, WhatsApp’ı Inbox’a da getirmeyi planlıyor. Böylece bir kuruluştaki birden fazla kişi, aynı WhatsApp numarasından gelen mesajları birden fazla cihazda yöneterek zamandan tasarruf etmeye ve üretkenliği artırmaya yardımcı oluyor.
Meta ayrıca, Meta Business Suite’te işletmelerin, tercih eden müşterilere Messenger kullanarak promosyon mesajı kampanyaları göndermesine olanak tanıyan yeni bir özelliği test ediyor.
İyileştirilmiş satış yaratma ve müşteri edinme
Potansiyel müşteri yaratma araçlarını kullanarak, KOBİ’ler yeni müşteriler bularak ve onlarla ilişkiler başlatarak müşteri tabanlarını büyütebilirler. Bu nedenle Meta, platformunda çeşitli yeni özelliklerle potansiyel müşteri yaratmanın uçtan uca yönetimini genişletiyor.
Öncelikle, Instagram’daki ücretsiz ürün teklifi talebi, işletmelerin Instagram profillerine bir “Teklif Al” düğmesi koymasına ve ayrıca Hikayelerde “Alıntı Al” çıkartmalarını kullanmasına olanak tanır.
Her iki seçenekle de işletmeler, müşterilerin bir teklif hakkında konuşmaya başlamadan önce doldurmaları için özel anketler oluşturabilir.
İşletmeler ayrıca yakında potansiyel müşteri filtrelemesini kullanarak gelecek vaat eden potansiyel müşterileri takip edebilecek.
Çoktan seçmeli bir soruya verilen müşteri yanıtları daha sonra bir kuruluş için uygun olmayabilecek olası satışları filtrelemek için kullanılabilir.
Meta ayrıca işletmelerin, şirketleri hakkında daha fazla görsel bilgi paylaşabilmeleri ve potansiyel müşterilerin ilgisini çekebilmeleri için forma içerik eklemelerine olanak tanıyan daha esnek ve kişiselleştirilmiş bir Hızlı Formu test etme sürecindedir.
Son olarak, Meta Business Suite kullanıcıları potansiyel müşterileri daha hızlı takip etmek için potansiyel müşteri bilgilerini doğrudan kendi müşteri ilişkileri yönetimine indirebilir.
Yorum Yaz