Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Google’ın 8 Şubat Etkinliği Arama Ve Haritalar’a Odaklanacak
Bir mühendis, Instagram uygulamasında ücretli doğrulamaya atıfta bulunan bir kod buldu.
Instagram, tersine mühendis Alessandro Paluzzi tarafından görülen koda dayalı olarak kullanıcılara ücretli doğrulama sunma olasılığını düşünüyor olabilir. Geliştirici, TechCrunch ile uygulamanın kodunda “IG_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV” ve “FB_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV” yazan satırları gösteren ekran görüntülerini paylaştı. Açıkça “ücretli mavi rozet” diyorlar, büyük olasılıkla platformdaki doğrulanmış kullanıcıların aldığı mavi onay işaretlerine atıfta bulunuyorlar. FB ve IG, Facebook ve Instagram’ın kısaltmasıdır; bu, Meta’nın kullanıcıları platformlar arasında bir ücret karşılığında doğrulamayı düşündüğü anlamına gelebilir. TechCrunch’ın belirttiği gibi IDV, “kimlik doğrulaması” için bilinen bir kısaltmadır. Paluzzi, BeReal benzeri bir özellik ve Instagram’daki uygulama içi zamanlayıcı dahil olmak üzere geçmişte çok sayıda yayınlanmamış özelliği ortaya çıkardı.
Buna ek olarak, geliştiricinin ayrıca yeni bir abonelik türüne atıfta bulunan bir kod keşfettiği bildirildi, ancak bunun ücretli doğrulamayla doğrudan bağlantılı olup olmadığı net değil. Twitter Blue, bildiğiniz gibi, ayda 8 ila 11 ABD Doları arasında değişen bir abonelik hizmetidir ve kullanıcılara bazı deneysel özelliklerle birlikte web sitesinin doğrulanmış onay işaretine erişim sağlar. Ücretli doğrulama sunmak, Elon Musk’ın Twitter’ı devraldıktan sonra yaptığı ilk adımlardan biriydi ve Blue’yu müstakbel aboneler için daha çekici hale getirdi. Bununla birlikte, şirket, rastgele kullanıcıların şirketleri ve yüksek profilli kişilikleri taklit etmesini önlemek için güvenlik önlemleri uygulamadığı için lansmanı oldukça felaketti.
Meta gerçekten ücretli doğrulama geliştiriyorsa, Twitter’ın hatasını tekrarlamamanın bir yolunu bulması gerekiyor. Özellikle Instagram kullanıcıları, uygulamada mavi bir rozet almanın şu anda ne kadar zor olduğunu göz önünde bulundurarak profillerini doğrulamak için uğraşabileceklerinden. Instagram doğrulaması için karaborsa bile var, insanlar adlarının yanında mavi bir onay işareti almak için on binlerce dolara kadar para ödüyor. TechCrunch, Meta’nın Paluzzi’nin keşfi hakkında yorum yapmamayı seçtiğini söylüyor, bu nedenle gerçekten ücretli doğrulama üzerinde çalışıp çalışmadığı hala havada.
Yorum Yaz