Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Activision Blizzard Hissedarları, Microsoft’un 68,7 Milyar Dolarlık Devralma Teklifini Onayladı !
3. taraf tanımlama bilgileri olmadan hangi reklamların olabileceğini görün.
Yılın başında Google, günümüzün mevcut üçüncü taraf çerez planlarının yerini almak ve reklam sunmak için daha gizlilik merkezli bir yöntemi yeniden icat etmek için tasarlanmış yeni bir sistem olan Android’de Privacy Sandbox projesini duyurdu.
İlk alfa testi ve geri bildirim turundan sonra Google Perşembe günü, ilk geliştiricinin korumalı alan önizlemesinin artık Android 13 beta 1’in bir parçası olarak mevcut olduğunu duyurdu.
Google, Şubat ayında yaptığı bir duyuruda Privacy Sandbox’ın “kullanıcı verilerinin üçüncü taraflarla paylaşımını sınırlayacak ve reklam kimliği de dahil olmak üzere uygulamalar arası tanımlayıcılar olmadan çalışacak” ve çok yıllı bir geliştirme çalışması olduğunu yazdı. “Ayrıca, uygulamaların reklam SDK’ları ile entegre edilmesi için daha güvenli yollar da dahil olmak üzere, gizli veri toplama potansiyelini azaltan teknolojileri araştırıyoruz.” diye ekledi.
Bu önizleme, geliştiricilere resmi olarak yayınlandıktan sonra uygulamalarına ve süreçlerine nasıl uyacağını daha iyi anlayabilmeleri için korumalı alanın SDK Çalışma Zamanı ve Konular API’sine erken bakış sağlar. Konular API’sini ilk kez Ocak ayında gördük.
Kullanıcının arama ve göz atma geçmişine göre haftanın en önemli beş ilgi alanını belirlemek için Chrome tarayıcısından veri çeker. Bu konular daha sonra Etkileşimli Reklamcılık Bürosundan alınan bir konu veritabanı ve Google’ın kendi verileriyle karşılaştırılır.
Ortak yayıncılar daha sonra Konular API’sine ping atabilir, kullanıcının şu anda neyle uğraştığını görebilir ve ardından potansiyel müşterileriyle ilgili her ayrıntıyı bilmek zorunda kalmadan en uygun reklamları sunabilir.
Geliştiriciler, Fledge API’nin erken bir sürümüne de erişebilecek. Bu, sitelerin mevcut kullanıcılara “yeniden pazarlama” yapmasına olanak tanır. Yani, kullanıcılara alışveriş sepetlerinde ürün bıraktıklarını ve zaten kontrol etmeleri gerektiğini hatırlatmak için reklamlar sunar.
Sandbox, Android SDK ve 64-bit Android Emulator dahil olmak üzere geliştiricilerin test etmek için ihtiyaç duyacağı her şeyle birlikte gelir.
Şirket, önümüzdeki aylarda araç setini daha da iyileştirmeyi planlıyor ve geliştirici topluluğundan gelen geri bildirimleri ve soruları memnuniyetle karşılıyor.
Yorum Yaz