Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
‘Star Wars: Visions’ Cilt 2, 4 Mayıs’ta bir Aardman Kısa Ffilmiyle Çıkıyor
Analitik firması UBS tarafından yapılan bir araştırmaya göre, geçen ay günde ortalama 13 milyon tekil ziyaretçiye ulaştı.
ChatGPT, TikTok’tan veya diğer herhangi bir popüler uygulama veya hizmetten çok, çok daha hızlı büyüyor. Analitik şirketi UBS’nin (Reuters ve CBS aracılığıyla) yaptığı yeni bir araştırmaya göre, OpenAI tarafından geliştirilen sohbet robotu, Ocak ayında aylık 100 milyondan fazla aktif kullanıcıya ulaşma hızındaydı. Chatbot geçen yıl 30 Kasım’da halka açıldı, ancak şöhretinin yükselişi görünüşe göre çok hızlı oldu. Çalışmaya göre, kullanıma sunulduğu ilk ay içinde aylık 57 milyon aktif kullanıcıya ulaştı. Ocak ayına kadar günde yaklaşık 13 milyon bireysel kullanıcı tarafından ziyaret ediliyordu.
Buna karşılık, özellikle genç nesil arasındaki popülaritesine rağmen, TikTok’un küresel çıkışından sonra aylık 100 milyon kullanıcıya ulaşması dokuz ay sürdü. UBS analisti Lloyd Walmsley, Meta’nın Instagram’ının bu noktaya gelmeden önce iki buçuk yıldır ortalıkta dolaştığını da belirtti. Bununla birlikte, chatbot’un önümüzdeki aylarda bu ilgi düzeyini koruyup koruyamayacağını zaman gösterecek. Walmsley, “Bir sonraki soru, kalıcılığının ne olacağıdır. Sadece bakmaya gelen bir kısım insan olabilir,” diye ekledi.
ChatGPT, kullanıcılara sorgulara doğal görünen insan benzeri yanıtlar sağlar, öyle ki eğitimciler bunun öğrenciler tarafından kopya çekmek için kullanılabileceğinden endişe duyarlar. Hâlâ ciddi doğruluk sorunları olsa da – “ChatGPT gibi modellerin önyargılı, zararlı ve gerçeklere dayalı olarak yanlış içerik yayma gibi kötü bir eğilimi var,” diye yazdı MIT Tech Review bir yazısında – karşılaştırılabilir yeteneklere sahip başka bir genel sohbet robotu yok. Bildirildiğine göre Google’ın yöneticilerini “kırmızı kod” ilan etmeye karar verdikleri ve şirketin AI gelişimini hızlandırdıkları noktaya kadar sarstı. Teknoloji devi, arama için bir chatbot da dahil olmak üzere birkaç potansiyel ChatGPT rakibi üzerinde çalışıyor ve bu yıl 20 AI ürününü sergilemeyi hedefliyor.
ChatGPT şu anda ücretsiz olarak kullanılmaya devam ediyor ve OpenAI’nin buna erişimi bir ödeme duvarının arkasında tamamen kilitleme planı yok gibi görünüyor. Bununla birlikte, başlangıç, hizmet için ücretlendirmeye başlamayı planlıyor ve daha hızlı yanıt süreleri ve yeni özelliklere öncelikli erişim sunan aylık 20 ABD Doları karşılığında ücretli bir ChatGPT planını test etmeye başladı bile.
Yorum Yaz