Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Meta, Gözetim Şirketine 600.000’den Fazla Hesabı Çaldığı İddiasıyla Dava Açtı
Şirketin, programlarını ve filmlerini öne çıkarmak için medya şirketleriyle görüşmelerde bulunduğu bildiriliyor.
YouTube’un, TV şovlarını ve filmlerini reklam destekli kanallardan oluşan bir merkezde yayınlamak için medya şirketleriyle görüşmelerde bulunduğu bildiriliyor. İzleyicinin ilgisini tartma fikrini şimdiden test ediyor. The Wall Street Journal’a göre platform, merkezi bu yıl içinde daha fazla kullanıcıya sunabilir.
YouTube planı uygularsa, sektörde Ücretsiz Reklam Destekli Televizyon Akışı veya HIZLI olarak bilinen bir pazara giriyor olacak. Bu alandaki oyuncular arasında Roku, Fox’s Tubi ve Paramount Global’in (eski adıyla ViacomCBS) sahibi olduğu Pluto TV yer alır. Hangi içeriği sunduğuna ve tartışmalı kanalları nasıl kurduğuna bağlı olarak YouTube, bu hizmetlerden daha fazla dikkat çekebilir.
YouTube, Journal’a az sayıda kullanıcının reklam destekli kanalları izleyebileceği bir test yürüttüğünü doğruladı. Bir sözcü, “İzleyicilere kendileri için en önemli içeriği daha kolay bulmaları, izlemeleri ve paylaşmaları için merkezi bir hedef sağlamak için her zaman yeni yollar arıyoruz” dedi.
Servisin test için Lionsgate, A+E Networks ve FilmRise gibi şirketlerle iş birliği yaptığı söyleniyor. Medya şirketleri için bu tür kanallar, aksi takdirde zayıflayabilecek içerikten gelir elde etmeleri için bir yol sunar.
YouTube zaten reklam destekli filmler sunuyor, ancak bu merkez, kullanıcılara izleyecekleri daha büyük bir ücretsiz film ve şov tabağı sunabilir. Kanalları, Pluto TV’ye benzer şekilde çalışabilir. Bu platformda, CSI, Doctor Who, South Park ve Frasier gibi belirli şovların yeniden gösterimlerine ayrılmış kanalların yanı sıra realite dizileri, canlı haberler ve hatta spor kanalları bulunuyor.
FAST’a geçilmesi, YouTube’un geleneksel olarak platformla ilişkilendirilen içeriğin ötesinde diğer video formatlarına genişleme stratejisiyle uyumludur. Kasım ayında, premium akış kanallarını YouTube TV’den ana uygulamasına çıkardı. Showtime, Starz, Paramount+ ve AMC+ ilk Primetime Kanalları arasındaydı. Daha yakın bir zamanda YouTube, NFL’nin Pazar Bileti paketinin münhasır haklarını yedi yıl süreceği söylenen milyarlarca dolarlık bir anlaşmayla kilitledi.
Nielsen’e göre YouTube, ABD’deki akış hizmetleri arasında TV izleme süresinde en büyük paya sahip. İzlenme süresinin yüzde 8,8’iyle Kasım ayında Netflix’i arka arkaya üçüncü ayda geride bıraktı. FAST kanalları ve Sunday Ticket gibi girişimler, daha fazla zihin paylaşımını ve izleyicinin dikkatini toplamasına yardımcı olabilir.
Yorum Yaz