Wi-Fi’ın 20 yıllık serüveninde 20 dönüm noktası

Sıradaki içerik:

Wi-Fi’ın 20 yıllık serüveninde 20 dönüm noktası

e
sv

AdColony Smarties Gecesinden Toplam 8 Ödül Aldı

16 Ekim 2019 12:00

AdColony , Mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen MMA Smarties 2019 ‘da 3 farklı proje ile toplam 8 ödül kazandı. Ayrıca MMA Smarties Türkiye ödüllerinde Industry Awards bölümünden de Network of the Year ödülüne layık görüldü.

AdColony EMEA & LATAM dan sorumlu Genel Müdür Volkan Biçer konu ile ilgili yaptığı açıklamada;

“Türkiye’de eski başkanlarından olmaktan mutluluk duyduğum MMA; Türkiye, Avrupa ve dünyada değerlendirmelerine güvendiğimiz bir kurum. Özellikle Smarties ödül töreni ile yıl boyu ajans ve markaların verdikleri emeklerin karşılığını alması benim açımdan da çok değerli. Dijital pazarlama dünyasında, gün geçtikçe kullanıcılar daha fazla mesaj ve reklama maruz kalıyorlar. Bu mesajlar arasından sıyrılmanın en önemli yollarından biri yaratıcılık. MMA Smarties ödüllerinde de gördüğümüz gibi, teknolojinin yaratıcılıkla birleştiği ve data kullanımının öne çıktığı projeler, hem kullanıcılar hem de markalar tarafından beğeniliyor. Sonuçları da bu oranda başarılı oluyor. AdColony olarak bu yıl ödül töreninden başarıyla ayrılmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte çalıştığımız tüm ajans ve reklamverenleri tebrik ediyorum.” Dedi

AdColony ,MMA Smarties EMEA ödüllerinde ise Doritos için hazırlanan proje ile 2 ödülün birden sahibi oldu.

Doritos Cool&Hot ürünün iletişimi için eğlenceli bir Roller Coaster videosu hazırlamıştı. Mobilde kullanıcı deneyimini artırmak için ise 360 derece video teknolojisi kullanıldı. Kullanıcılar heyecanlı videoyu istedikleri açıdan izleme şansı yakaladılar. Telefonlarını hareket ettirerek videonun farklı açılarını gözlemlediler. Etkileşimler bununla da kalmadı, aynı zamanda kullanıcılar video reklam ile etkileşime de geçebildiler. Interaktif video teknolojisi ile kullanıcılar Doritos’un acı ürünü için ekranlarındaki ateş efektini silerken, ferahlatıcı özelliği için ise telefon ekranlarından buz etkisini temizlediler. Böylece videonun ana karakteri gibi ürünü ve heyecanı deneyimleme şansı yakaladılar.

MMA Smarties Türkiye Brand Awareness kategorisi Silver ödül.
MMA Smarties Türkiye Video kategorisi Gold ödül.
MMA Smarties Türkiye 360 Degree Video kategorisi Gold ödül.
MMA Smarties EMEA Video kategorisi Bronze ödül.
MMA Smarties EMEA 360 Degree Video kategorisi Gold ödül.

Dimes ile 90’lara Başka Bak:

DİMES, çocukluğunu ve gençliğini 90’larda yaşayanlara, o güzel günleri hatırlatmak; klasik kahverengi şişeleriyle sahiplendiği 90’lar ruhunu yeniden yaşatmak için müzik denilince akla gelen ilk platform olan Spotify ile güçlerini birleştirdi. “Abone”, “Efsane” ve “Karışık Kaset” isimli 3 çalma listesi oluşturuldu. DİMES, 90’lara Başka Bak kampanyası ile marka mesajını yaratıcı ve interaktif bir şekilde kullanıcılara aktarmayı başardı.

MMA Smarties Türkiye Brand Awareness kategorisi Bronze ödül.

Açıklama: Adidas Ultra Boost ürününün iletişimi için Spotify’da hedef kitlesi olan Spor Severler ile buluştu. Spor severlere adeta koşarken müzik dinliyorlarmış hissini yaratmak için 3D Sound teknolojisi kullanıldı. Yarattıkları Audio reklamları da 3D ses teknolojisi ile hazırlayarak kullanıcılara farklı bir deneyim sunuldu. Böylece teknoloji ve hedefleme verisinin yaratıcı kullanımı ile, kullanıcılar farklı açılardan gelen sesler ile kulaklıklarından dinledikleri müziğin tadını Adidas ile çıkardılar.

MMA Smarties Türkiye Mobile Audio kategorisi Gold ödül.

  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli
error: Content is protected !!