Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Kerbal Space Program 2 ertelendi !
Death Stranding yaratıcısı Hideo Kojima, oyunun “birçok” yönüyle gurur duyduğunu söylüyor, ancak en gurur duyduğu şey, oyuncuların paylaşması için olumlu bir çevrimiçi çok oyunculu deneyimini teşvik etmesinin bir yolu.
Usta oyun tasarımcısı PlayStation Access ile yapılan röportajda, henüz yeni piyasaya sürülen Death Stranding hakkında konuştu ve gelişimi hakkında bir takım konulara geri döndü. Geriye bakmaktan en çok neyin gurur duyduğunu sorduğunda, Kojima, Death Stranding’in paylaşılan bir çevrimiçi dünyaya kıyasla nispeten olumlu bir yaklaşımına girmeden önce, en son projesinin en iyi özelliklerinden birkaçını içeride ele geçirdi.
“Şu anda dünyaya bakarsanız, günün 24 saati internete bağlıyız. Ve bu teknolojinin bizi mutlu etmek için orada olması gerekiyordu. Ancak, bugün gördüğünüz kişi adsızca birbirleriyle savaşan veya birbirlerini ayırt eden insanlar. diğerleri. Bazı insanlar sosyal medyadan veya İnternetten bir bütün olarak bıkmaya başladı. Fakat Death Stranding oynadığınızda, diğer insanlarla olan bağlantınız tamamen olumlu. ”
“Çünkü olumsuz bir şey yok” diye devam ediyor. “Hepsi olumlu niyete ve olumlu geri bildirimlere dayanıyor. Birbirinize bakmaya başlıyorsunuz. Oyun hakkında endişelendiğim bir nokta varsa, bu pozitifliğin işe yarayıp yaramadığı olurdu. ‘Ah, şimdi biraz daha iyiyim!’ gibi şeyler söylüyorlar. Bunu gördüğümde gerçekten çok mutlu oldum. Bundan gurur duyuyorum. ”
Death Stranding, interneti kutuplaştırdı ve incelemeler spektrumdaki puanlarla dolmaya başladı. Leon Hurley, Death Stranding’in çekirdek oyun döngüsünü anlamsız buluyor ancak atmosferinde, görsellerinde ve paylaşılan dünya mekaniğinde aşkı çok şey buldu. Sam Loveridge ayrıca, oyunun zaman uyumsuz çok oyunculu tasarımının topluluk katılımını ve olumlu insan bağlantıları kurmayı nasıl teşvik ettiğini anlatıyor.
Kojima ile yapılan tüm röportaj, Death Stranding ve Kojima’nın oyun yapma zihniyetiyle ilgili çok fazla fikir paylaşıyor ve hayranlarını dinlemeye değer.
Yorum Yaz