Araba Teknolojileri Haberler

Hyundai e-scooter yarışına girdi

Hyundai Motor Group’un en yeni elektrikli konsepti arkadan çekişlidir ve bir lityum iyon pil ile çalışır, ancak elektrikli bir otomobil değildir. Bu otomobil üreticisinin yeni prototip scooter’ı. Gelecekteki Hyundai ve Kia..

Hyundai e-scooter yarışına girdi

Hyundai Motor Group’un en yeni elektrikli konsepti arkadan çekişlidir ve bir lityum iyon pil ile çalışır, ancak elektrikli bir otomobil değildir.

Bu otomobil üreticisinin yeni prototip scooter’ı. Gelecekteki Hyundai ve Kia modellerine monte edilebilir ve sürücülere arabalarını park ederken ilk veya son milini kapatacak bir yol sunar.

Hyundai, diğer elektrikli otomobil üreticilerine, yeni elektrikli araç teknolojisini geliştirirken, aynı zamanda scooter veya bisikletlerle birinci ve son kilometrelik mobilitelerde gezinmek için katılır.

Bir araca monte edildiğinde, Gruba göre, scooter sürüş sırasında oluşturulan elektrik kullanılarak otomatik olarak şarj edilir.

Hyundai Robotik ekibinin başkanı DongJin Hyun, yaptığı açıklamada, birinci ve son kilometre hareketliliğini ele almanın yanı sıra, otomobil grubunun şehir merkezlerinde sıkışıklığı ve emisyonları azaltmayı hedeflediğini belirtti.

Konsept üzerine inşa Model, 2017 yılında piyasaya sürülen grubun Ioniq Scooter konseptine dayanıyor. Otomobil üreticisi, yeni tasarımda ön tekerleğe süspansiyonu ekledi.

Bu konsept , hareketliliğin geleceğine yönelik bir Ar-Ge çalışması olan Hyundai Projesi Ioniq’in bir parçası olarak geliştirilen bir EV olan Ioniq Electric’in ön kapısının iç kısmına katlanırken yüklenebilir .

Yeni prototip yaklaşık 12.5 mil hıza ulaşıyor. Scooter, pil durumunu ve hızını gösteren üç katlı bir tasarıma ve dijital ekrana sahip. Scooter tek bir şarjla yaklaşık 12 mil menzile sahip olsa da, Hyundai bunu arttırmak için rejeneratif bir fren sistemi kurmayı planlıyor.

Hyundai, prototipin hangi araçlara yerleştirileceğini duyurmadı. Hyundai ayrıca bir çıkış tarihi de belirlemedi.

Lime, Bird ve Ford Motor Co.’nun sahip olduğu Spin tarafından yapılanlar gibi e-scooter’lar da dahil olmak üzere son mil hareketliliğine yönelik diğer çözümler, son yıllarda kentsel müşterilere multimodal seyahat imkanı sağlayan mikro taşımacılığa hükmediyor.

Bununla birlikte, bu markaların birçoğu, sürücü güvenliği ve düzenlemeleri ile ilgili sorunlarla karşı karşıyadır.

Audi, scooter’ın kentsel alanlarda bir filonun parçası olarak da bulunabileceğini veya Audi e-tron modellerini satın alan müşterilere ekstra olarak sunulabileceğini söyledi. Belirli modellerde, e-scooter bir bagaj aracılığıyla aracın bagajında ​​şarj edilebilir. Scooter gelecek yıl geç saatlerde kullanıma hazır olacak.

BMW Group, scooter geliştiricisi Micro ile işbirliği içinde City Scooter’ı Mayıs ayında açıkladı .

Scooter üç katlı tasarıma ve 7.5 mil menzile sahip. BMW’nin scooter’sının Eylül ayında belirli bayilerde 890 $ ‘a ulaşması bekleniyor.

Volkswagen, bu yıl daha geleneksel e-scooter olan Streetmate ve iki ön tekerleği ve bir arka tekerleği olan katlanabilir Cityskater “elektrikli sokak sörfçüsü” için bir çift konsept scooter sundu .

Ford ayrıca katlanabilir bisiklet konseptiyle mikromobilite alanına girmeye çalıştı.

Ford ve Dahon, 2015 yılında bir prototip katlanan elektrikli bisiklet çıkardı. Otomobilin Akıllı Hareketlilik planının bir parçası olan MoDe: Me e-bisiklet, bir aracın bagajına entegre olacak şekilde tasarlandı.

Danışman grubu McKinsey & Co., ABD, Avrupa ve Çin’deki son mil mobilite pazarının 2030 yılına kadar 500 milyar dolara çıkmasını bekliyor.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL