Hyundai Motor Group’un en yeni elektrikli konsepti arkadan çekişlidir ve bir lityum iyon pil ile çalışır, ancak elektrikli bir otomobil değildir. Bu otomobil üreticisinin yeni prototip scooter’ı. Gelecekteki Hyundai ve Kia..
Hyundai, diğer elektrikli otomobil üreticilerine, yeni elektrikli araç teknolojisini geliştirirken, aynı zamanda scooter veya bisikletlerle birinci ve son kilometrelik mobilitelerde gezinmek için katılır.
Bir araca monte edildiğinde, Gruba göre, scooter sürüş sırasında oluşturulan elektrik kullanılarak otomatik olarak şarj edilir.
Bu konsept , hareketliliğin geleceğine yönelik bir Ar-Ge çalışması olan Hyundai Projesi Ioniq’in bir parçası olarak geliştirilen bir EV olan Ioniq Electric’in ön kapısının iç kısmına katlanırken yüklenebilir .
Hyundai, prototipin hangi araçlara yerleştirileceğini duyurmadı. Hyundai ayrıca bir çıkış tarihi de belirlemedi.
Lime, Bird ve Ford Motor Co.’nun sahip olduğu Spin tarafından yapılanlar gibi e-scooter’lar da dahil olmak üzere son mil hareketliliğine yönelik diğer çözümler, son yıllarda kentsel müşterilere multimodal seyahat imkanı sağlayan mikro taşımacılığa hükmediyor.
Bununla birlikte, bu markaların birçoğu, sürücü güvenliği ve düzenlemeleri ile ilgili sorunlarla karşı karşıyadır.
Audi, scooter’ın kentsel alanlarda bir filonun parçası olarak da bulunabileceğini veya Audi e-tron modellerini satın alan müşterilere ekstra olarak sunulabileceğini söyledi. Belirli modellerde, e-scooter bir bagaj aracılığıyla aracın bagajında şarj edilebilir. Scooter gelecek yıl geç saatlerde kullanıma hazır olacak.
BMW Group, scooter geliştiricisi Micro ile işbirliği içinde City Scooter’ı Mayıs ayında açıkladı .
Scooter üç katlı tasarıma ve 7.5 mil menzile sahip. BMW’nin scooter’sının Eylül ayında belirli bayilerde 890 $ ‘a ulaşması bekleniyor.
Volkswagen, bu yıl daha geleneksel e-scooter olan Streetmate ve iki ön tekerleği ve bir arka tekerleği olan katlanabilir Cityskater “elektrikli sokak sörfçüsü” için bir çift konsept scooter sundu .
Ford ayrıca katlanabilir bisiklet konseptiyle mikromobilite alanına girmeye çalıştı.
Ford ve Dahon, 2015 yılında bir prototip katlanan elektrikli bisiklet çıkardı. Otomobilin Akıllı Hareketlilik planının bir parçası olan MoDe: Me e-bisiklet, bir aracın bagajına entegre olacak şekilde tasarlandı.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)