Merhaba,

Vodafone 3G mobil modem ve Vodafone Mobile Connect Lite yazılımı ile 3G / EDGE bağlantısını kullandığınız anlarda “RAS hata kodu 619, 628, 631, 756″ hatalarıyla karşılaşıyorsanız bağlantıyı tekrar sağlamak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.

Normal koşullarda yukarıda sıraladığımız hata kodlarıyla karşılaştıktan birkaç dakika sonra internet bağlantısına tekrardan kavuşma imkanınız var. Eğer yazılım 3G / EDGE’e bağlanmamakta diretirse yazılımı yeniden başlatın ya da 3G modemi çıkarıp tekrar takın. Sorun devam ediyorsa aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz. Denemelerimize bakılırsa yukarıdaki hata kodlarının ardından bu işlemi gerçekleştirdiğimizde mobil internet kullanımına kolayca erişilebiliyor.

1. Vodafone Mobile Connect Lite uygulamasındaki Görüntüle ve ardından Kullanılabilir Mobil Bağlantılar seçeneğine tıklayın.

2. Tahmin edebileceğiniz gibi Vodafone, Avea ve Turkcell’in mobil bağlantı seçenekleriyle karşılaşacaksınız. Turkcell ve Avea bağlantılarını elbette kullanamıyorsunuz.:) Vodafone TR’yi seçip Bağlan butonuna tıkladığınızda bulunduğunuz yerleşim bölgesine bağlı olarak EDGE ya da 3G’ye bağlanabilirsiniz.

Vodafone Mobile Connect Lite 3G / EDGE Bağlantısında RAS 619, 628, 631, 756 HatalarıVodafone Mobile Connect Lite 3G / EDGE Bağlantısında RAS 619, 628, 631, 756 HatalarıVodafone Mobile Connect Lite 3G / EDGE Bağlantısında RAS 619, 628, 631, 756 HatalarıVodafone Mobile Connect Lite 3G / EDGE Bağlantısında RAS 619, 628, 631, 756 HatalarıVodafone Mobile Connect Lite 3G / EDGE Bağlantısında RAS 619, 628, 631, 756 HatalarıVodafone Mobile Connect Lite 3G / EDGE Bağlantısında RAS 619, 628, 631, 756 Hataları

0 Comments

Yorum Yap →

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>